2018年11月14日星期三

我地出書喇 做一本屬於小朋友嘅成長紀錄 而家仲有免費抽獎,把握機會喇 ! 結婚、成長、紀念冊




🎉🎉雷囡媽媽開心分享,#giveaway 大抽獎🎉🎉
識我嘅朋友都知我唔鐘意俾雷囡s睇電話啦。大囡咁大就冇辦法喇,總要有正常社交,同同學仔whatsapp 下,所以每日都會限時半小時啦。雷小囡就到而家都未實際玩過電話喇!

但有時真係好想同佢地一齊睇下相㗎嘛,想揀啲出嚟曬,但有選擇困難症嘅我,係成部電話百幾GB裏面,全部都係我個女啲相,要揀出嚟曬簡直唔知從可揀起,但又唔想佢用電話睇可以點?哈哈,印本書出嚟啦!



好開心收到呢2本 ipastBook 嘅書書,佢可以直接喺facebook 揀相。連埋啲字一齊印出嚟。你知啦,放得係fb嘅相通常都揀過最鐘意嘅先放㗎嘛。喺果度揀就一定冇錯啦!而且我好鍾意佢可以相片連埋d字一齊印晒出嚟,咁樣睇返就更加有味道啦!回憶返晒嚟呀!💕

除左喺fb直接揀選之外,當然可以另外upload上去印啦。唔經fb嘅相象數高啲,印出嚟仲靚啲㗎!不過我就諗住一年一輯相片咁印,所以就冇乜特別再up上去喇! 雖然啲相同曬相有分別。但做成一本書又另有一番味道...值得紀念珍藏💕

你哋睇吓雷囡s睇得幾開心就知啦!偷偷地話你知,雷囡爸爸十年都唔睇我一次fb㗎,但佢見到本書竟然睇左成晚...仲邊睇邊笑,好投入。原來唔同媒介有唔同嘅讀者嘅😆😆
而家雷囡s晚晚瞓覺前都要睇下本書先瞓,原來 #培養閱讀習慣可以咁簡單😆😆

遲啲我仲想整一本 #食譜 留返俾雷囡s做 #家傳之寶tim😆
大家都快啲整返整屬於你嘅回憶紀念冊啦💕💕

詳情可以去呢度:
https://m.me/iPastBook?ref=pid0b27e86503

🎊多謝 #ipastbook 贊助#Giveaway活動。🎉免費送出
50頁的精裝書免費券一張 ,共5位得獎者
或 做書七折券一張,共10位得獎者

詳情請睇呢度:
https://www.facebook.com/1188636991266670/posts/1463405100456523/

@ipastbook
#珍貴回憶錄 #回憶紀錄冊 #值得擁有 #小朋友嘅成長紀錄 #家傳食譜 #傳承
#讓孩子愛上閱讀 #由家開始 #培養閱讀習慣 #可以咁簡單

沒有留言:

發佈留言

我的凍齡推介 平衡微生態 Lancôme Génifique 升級版嫩肌活膚系列

  用左Lancôme 小黑瓶好幾年,真係用左會返唔到轉頭!  今次試埋全新 升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX) 再配埋 升級版嫩肌活膚精華 (Génifique小黑瓶)  真係完全感受到皇牌嘅威力。 點解升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED...