2018年11月19日星期一

ATREUS 24k黃金極緻精華 + ATREUS 24K 黃金眼膜 用後分享,極親民的奢華




係唔係覺得好BringBring 呢?咁奢華又閃令令嘅 ATREUS 24k黃金極緻精華 + ATREUS 24K 黃金眼膜 套裝,一set只係二百幾蚊,你冇眼花我冇打錯,真係二百幾蚊一套。

上次用過 AbouThai 賣嘅產品,覺得真係又平又好用,所以經常都上去睇下有乜新野。今次見到呢set ATREUS 24k黃金極緻精華 + ATREUS 24K 黃金眼膜 套裝,價錢吸引到暈,真係搵唔到唔買嘅理由...唔買就蝕喇(我通常都咁同老公講嘅😚)

大家都知黃金幾咁珍貴㗎啦!通常啲黃金護膚產品都係高高價錢少少金,似裝飾藝術多啲😆
今次呢套 Atreus 24k黃金極緻奢華套裝,就咁睇都見到佢黃金成份極高。價錢真係親民到暈...




首先講下呢款 《ATREUS 24k黃金極緻精華》
佢黃金濃度極高,而且仲有好多對皮膚好好嘅珍貴成份,有效緊緻面部肌膚、改善鬆懈,增加肌膚彈性、保濕美白,仲可以撫平細紋。
我用左2星期左右,覺得皮膚水潤左,細紋減淡左,而且連眼袋都好似收細左咁。



另外仲有《ATREUS 24K 黃金眼膜》
含有珍貴黃金同酵母成份。有助促進血液循環、提高新陳代謝、改善皮膚暗沉,延緩肌膚衰老。
用左幾次,每次用完都覺得眼袋明顯收細,黑眼圈減淡左,而且仲水潤左好多,第二日化妝時啲眼紋都變得冇咁明顯。而且每次敷嘅時候都涼涼地,好舒服😌☺️☺️☺️

大家有興趣都可以去 AbouThai 阿布泰國生活百貨 選購啦!

https://www.abouthai.com/product-page/atreus-24k金極緻奢華套裝
(最近特價仲平左)


#AbouThai #Atreus #24k金極緻奢華套裝 #高濃度黃金成份 #性價比高之選 #保濕 #眼膜 #黃金精華 #撫平細紋

#雷囡媽媽 #雷囡媽媽食譜 #雷囡媽媽簡單食譜

想知多啲我地嘅 #生活小貼士、#簡單食譜、#育兒分享、#吃喝玩樂、#美容,#親子遊、#親子烹飪 ,快啲Like我地啦😘

FB page: 雷囡媽媽

沒有留言:

發佈留言

我的凍齡推介 平衡微生態 Lancôme Génifique 升級版嫩肌活膚系列

  用左Lancôme 小黑瓶好幾年,真係用左會返唔到轉頭!  今次試埋全新 升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX) 再配埋 升級版嫩肌活膚精華 (Génifique小黑瓶)  真係完全感受到皇牌嘅威力。 點解升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED...