2018年11月7日星期三


💕💕係咪好靚呀? 收到呢份禮物真係好開心呀。一打開包裹見到紙袋寫住 #泰國通 #胡慧沖 就知一定係 #泰國野 啦!點知平平凡凡嘅紙袋裡面係咁靚嘅 gift set,真係開心都暈。雷囡s都不斷:「嘩嘩嘩嘩!好靚呀!媽咪俾我吖😍
媽咪表示:「俾我欣賞下先啦!俾我影張相呃下like先啦!」
睇左好耐都唔捨得拆開佢。因為就咁睇都已經好似去左泰國做 #Spa 咁,勁Relax...


裡面其實係Bath and Bloom 泰國茉莉沐浴露、泰國茉莉潤膚乳。一打開個香味令我好有畫面,勁Relax,好似去左泰國渡假咁💕 個味完完全全係泰國做Sap聞到果隻。有啲5星級酒店嘅淋浴露都係果個味㗎! 不過諗起酒店果啲通常都係好聞唔好用。開頭都諗住差唔多。但咁香又真係要試下佢嘅。點知估佢唔到,泰國茉莉淋浴露香噴噴之餘仲好滋潤。而茉莉潤膚乳又香又潤,仲好保濕。連我對乾爭爭嘅腳都滋潤返晒💕
睇返原來Bath & Bloom系列沐浴露添加左珍貴嘅茉莉、天然蘆薈同水稻米糠油等成份。
💧蘆薈可以修護乾燥嘅肌膚,仲好保濕添
🌾豐富嘅米糠萃取精華,佢有豐富嘅維他命E有抗衰老作用
💧亞麻酸成份就可以修復肌膚,等佢回復自然平衡嘅狀態
🌸茉莉花嘅香氣可以令人放鬆心情,可以洗滌一日嘅疲勞感,用完真係好relax。連老公同雷囡s都話媽咪好香噴噴呀😍😍

@AboutThai
#AbouThai
#bathandbloom
#泰國茉莉沐浴露
#泰國茉莉潤膚乳
#alltimejasmine
#茉莉花香 #放鬆心情 #Relax #滋潤保濕 #修復肌膚 #天然滋養

沒有留言:

發佈留言

我的凍齡推介 平衡微生態 Lancôme Génifique 升級版嫩肌活膚系列

  用左Lancôme 小黑瓶好幾年,真係用左會返唔到轉頭!  今次試埋全新 升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX) 再配埋 升級版嫩肌活膚精華 (Génifique小黑瓶)  真係完全感受到皇牌嘅威力。 點解升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED...