2018年7月30日星期一

一拖二四圍遊 終極挑戰 長洲愛暉營 兩日一夜宿營 飛甩爸爸



爸爸因爲工作關係,好少假期,唔想雷囡成日係屋企,所以我都成日一拖二帶佢地四圍去,雖然好辛苦,都值得嘅!


今次挑戰兩日一夜宿營,跟同學仔媽媽一齊,多得各位媽媽們幫手訂房訂餐,安排活動。仲幫手搬行李。個個都係「超人媽媽」真係好多謝佢地。

講返呢個明愛愛暉營,價錢當然唔夠康民署嘅平靚正啦,但勝在比康民嘅易訂好多。不過真係好殘舊...亦都冇乜設施可言。個人認為比較適合中學生,或學校體驗活動啦!好像雷小囡咁細嘅幼童真係唔多適合喇。因為地方真係唔算乾淨,而且太多蚊,我做足準備,搽晒防蚊膏帶埋蚊帶蚊扣都不能幸免...小囡連手指都被咬到腫晒,變左芝士腸😅😅 心痛死我!
 



首先講下位置,從碼頭去有2條路可以揀。問左2次長洲居民都叫我地行山路....我地拖住小朋友,又一袋二袋仲有行李箱。要經一條好長上樓梯,再上落山路,真係辛苦到暈。途中雷小囡仲留低野係百佳,我一個人返去攞完,自己去搵路。點知又俾2個當地人點左條錯嘅路...最終我一個人由山腳行上山頂再落返山,回原地😭




所以、有行李嘅朋友,最好行沿海路線,經沙灘邊,過左停機坪,再經另一個小沙灘上一段小斜路就到。舒服好多👍🏻👍🏻


營地其實都幾唔方便。因為分2楝建築物bbq要上山,食完要摸黑落山。除山路外,中間有條類似引水道嘅樓梯可以上落。但真係好危險。入夜千萬唔好行


泳池係分段入場,訂房只包一次入場。再入要收費。而且我去當天星期六是不開放。只有星期日先開。但剛好發生小插曲。我地入埸時剛見到池邊有小朋友係泳池濾水坑嘔吐....佢身邊嘅大人真係超級有問題!有2個喺池內,2個喺池邊,見小朋友唔舒服話想嘔,唔即時抱走佢,淨係識叫佢唔好喺呢度嘔...結果嘔完先走!事後我即時叫池內嘅朋友上水。向救生員反映佢地話見唔到所以只用水喉沖沖就算。


我訂果間4人房。房間設備簡陋,沖涼嘅地方好窄,企唔到2個人。好彩雷小囡可以用花灑企係度沖涼,我要喺企缸外幫佢淋水...都真係幾唔方便😅 而朋友嘅5人房就大好多,浴室仲有浴缸(當然唔會用啦😅)但起碼都寬敞啲。幫小朋友沖涼都易啲吖嘛!不過價錢當然貴啲啦。
我地4人房,22小加一個bb,房價加份燒烤包,每個家庭$400左右。朋友嘅5人房就22小,加燒烤包每家庭$600左右。其實加埋都唔算便。補多少少租渡假屋好過。舒服好多😅 

所以總括黎講,個人認為帶bb 去太辛苦。如果小學嘅小朋友俾佢地捱下苦,經歷下都可以嘅🤣 

呢個旅程雖然真係好辛苦,但可以一班同學仔一齊玩,一齊經歷,都好開心。第一次可以同同學仔一齊瞓,一齊喺間房玩潛烏龜,傾計傾到好夜😆真係好難得。希望呢個旅程俾到小朋友同媽媽們一個難忘而美好嘅回憶啦!

最後真係好多謝媽媽們,幫我一齊照顧雷小囡,又幫我拎野。真係幫左我好多。亦都多謝呢班小朋友,個個都幫手拎野,照顧自己,感覺佢地好似一夜之間大左好多咁☺️☺️好感動💗💗









想知多啲我地嘅 #生活小貼士、#簡單食譜、#育兒分享、#吃喝玩樂、#美容,#親子遊、#親子烹飪 ,快啲Like我地啦😘


Facebook page : 雷囡媽媽 https://www.facebook.com/pg/luiluimamak
YouTube: Luiluimamak https://youtube.com/results?q=luiluimamak
Instagram: https://www.instagram.com/luiluimama/

#產品試用 #邀稿 #blogger #出席活動 #babyblog #mumblogger #bkol #hkkol #cutebaby #beauty #lifestyle #f4f 









沒有留言:

發佈留言

我的凍齡推介 平衡微生態 Lancôme Génifique 升級版嫩肌活膚系列

  用左Lancôme 小黑瓶好幾年,真係用左會返唔到轉頭!  今次試埋全新 升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX) 再配埋 升級版嫩肌活膚精華 (Génifique小黑瓶)  真係完全感受到皇牌嘅威力。 點解升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED...