2018年7月26日星期四

雷小囡用學習筷子

21個月人仔用 #學習筷子 
細細個用家姐對筷子食麵麵。最近開始正式用學習筷子,不過手指仔仲未好夠長。所以仲係食到天一半地一半😅 好彩媽咪已經見慣大場面,EQ勁高,食到成地都係都冇有怕,大不了咪拖多次地洗多次衫。唔會因爲怕污糟而阻止佢。由佢自由發揮!
好多時身邊嘅人會講佢咁食會周圍都係...好想講句:又唔係你做。我做果個都唔介意啦!
我成日係清理案發現場都係保持微笑,同自己講:
「遲早會大,遲早會識!忍多一陣啦,過程黎嘅😆」各種拖緊地嘅媽媽,加油💪🏻共勉之!



#微笑可以熄滅心中團火
#微笑有助保持心情開朗
#想鬧人時微笑一下

沒有留言:

發佈留言

我的凍齡推介 平衡微生態 Lancôme Génifique 升級版嫩肌活膚系列

  用左Lancôme 小黑瓶好幾年,真係用左會返唔到轉頭!  今次試埋全新 升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX) 再配埋 升級版嫩肌活膚精華 (Génifique小黑瓶)  真係完全感受到皇牌嘅威力。 點解升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED...