2018年7月29日星期日

親子班真係親子?!


今日有幸免費參加左個烘焙班。課堂係因為cook1cook 嘅活動《地獄廚神》贏返嚟嘅第二名獎品,講明係地獄廚神,當然就係一啲外貌欠佳嘅製成品啦!當然遊戲性質只係得啖笑,所以我哋攞到呢個獎都非常開心!




仲有獎品實在太令人興奮喇,「烘焙課程一堂」,而呢個獎係用雷大囡嘅親子棉花糖參賽嘅,所以贏咗嘅獎品當然就係歸佢啦!所以今日制作過程有八成都係由佢操刀嘅!我就係從旁協助,點解係八成呢?因為佢聽日要壁球考章,我怕佢搓麵粉搓到手軟,所以我有幫佢搓小小咁啦!其他大致上好多程序都係由佢做嘅。今日真係好開心!

其實參加過好多親子活動,但「親子」係唔係真係親子呢?



對我黎講親子活動目的係為左拉近父母子女之間距離,令大家互相了解,增進感情,增加美好回憶。親子活動,在於互相合作一齊完成事情,例如一齊做小手作,一齊整野食。但有時候自己會忘記左親子嘅原意。對小朋友有好多要求,要佢整得靚啲,呢度唔啱,果度錯左...
最後唔單止感情冇增進到,反而令關係更加惡劣。

喺我參加親子活動嘅期間,遇過好多事情,令到我有好深嘅啟發。見過一啲家長因為個小朋友件作品畫得唔靚,而責罵佢哋。一個應該好溫馨嘅親子活動,突然間變咗有一對虎爸虎媽鬧緊個喊得好淒涼嘅小朋友...亦都見過好多父母心急,嫌小朋友手腳慢,最終件成品九成都係家長做,小朋友只係「放埋一邊」裝飾....而最常見嘅當然就係,為咗令件成品靚靚仔仔,直情唔俾小朋友插手。最後父母就攞住件靚靚制成品,迫個嬲爆爆嘅小朋友影相....而最惡劣嘅情況就係一個親子活動,為左「討論」點做,父母同小朋友互相指責嗌交收場,個仔用粗口鬧阿媽,阿媽仲差啲出手打個仔...咁樣仲叫做親子活動?
我明白,要學放手真係一啲都唔容易,特別我哋宜家呢個世代,有時真係好想個成品靚靚仔仔,影張相上網影張相上網呃Like。又或者每個親子活動嘅時間都有限,希望可以同小朋友
趕上進度,令父母變得心急,心情煩躁,呢點完全可以理解嘅。因為其實我自己都經歷過,甚至乎而家間中都會咁犯同樣嘅錯。但係每一次我都會提醒自己,點為之親子活動呢?
例如以前同阿囡一齊整野食,開頭成日驚佢破壞我成品,個個步驟都唔俾佢插手,到最後發現差唔多成個都係自己做。之後次次問佢都話唔想整,冇興趣。後來我發現,原來因爲我自己每次都對佢多多意見,令佢唔想整。
之後我開始學習放手。剛開始,見到佢做嘢做錯晒,真係好想插手㗎 !但每一次我都提醒自己,要放鬆,成品唔一定要靚,最重要係大家真係可以享受個過程。
而家,我甚至覺得,一件奇形怪狀嘅成品,先值得我影相留為紀錄。因為唔完美,先能夠成為我囡成長嘅證明💗


最後,希望能夠係呢度時刻提醒自己。結果係點冇所謂。能夠同小朋友渡過開心嘅時光,先係最重要嘅💗💗


想知多啲我地嘅 #生活小貼士、#簡單食譜、#育兒分享、#吃喝玩樂、#美容,#親子遊、#親子烹飪 ,快啲Like我地啦😘

Facebook page : 雷囡媽媽 https://www.facebook.com/pg/luiluimamak
YouTube: Luiluimamak https://youtube.com/results?q=luiluimamak
Instagram: https://www.instagram.com/luiluimama/


#產品試用 #邀稿 #blogger #出席活動 #babyblog #mumblogger #bkol #hkkol #cutebaby #beauty #lifestyle #f4f 



沒有留言:

發佈留言

我的凍齡推介 平衡微生態 Lancôme Génifique 升級版嫩肌活膚系列

  用左Lancôme 小黑瓶好幾年,真係用左會返唔到轉頭!  今次試埋全新 升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX) 再配埋 升級版嫩肌活膚精華 (Génifique小黑瓶)  真係完全感受到皇牌嘅威力。 點解升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED...