2018年7月20日星期五

最近暑假,日日諗帶佢地去邊之餘,我仲因應佢地嘅需要買左好多唔同嘅玩具,希望佢地地可以從遊戲中學習。精打細算嘅雷囡媽媽會因應用途同玩嘅周期而買唔同價位嘅玩具。反x地城同淘淘都有。總之啱用啱價先買。冇計啦,全職媽媽係要堅啲架喇😆希望唔好笑我啦😅😅
同大家分享下其中一款。因為最近雷小囡可能嚇親,所以突然好怕黑,怕到晚晚醒左都喊住話:「黑蚊蚊,開燈呀!」晚晚開燈瞓當然唔係辦法啦。我同家姐嘅睡覺質素會好差架嘛!所以我就買左呢款 #故事幻燈片 ,簡單一個電筒,有6個童話故事,再加8片圖片。都係幾十蚊。抵玩👍🏻
希望用呢個 #故事投影儀 令佢唔怕黑。下午同佢係房玩下熱下身,引起佢對投影機興趣。夜晚再玩時候就關房門黑麻麻,開始時佢驚到唔敢出聲,之後就開始有啲反應。最後仲不斷叫我地入房睇duck duck 👍🏻 戰略成功👏🏻👏🏻👏🏻 
如果你地嘅小朋友都同雷小囡一樣怕黑,都不妨試下呢類型嘅玩具吖☺️☺️


沒有留言:

發佈留言

我的凍齡推介 平衡微生態 Lancôme Génifique 升級版嫩肌活膚系列

  用左Lancôme 小黑瓶好幾年,真係用左會返唔到轉頭!  今次試埋全新 升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX) 再配埋 升級版嫩肌活膚精華 (Génifique小黑瓶)  真係完全感受到皇牌嘅威力。 點解升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED...