2018年7月18日星期三



唔好以為鈣質係老人家先要補充,其實兒童同青少年都開始要補鈣架!因為趁早補鈣,可以幫忙地發育增高之餘,仲有助鞏固骨骼,減低出現骨折嘅機會。連牙齒都堅固啲呀!阿囡成日打波做運動,發生碰撞在所難免,所以希望有足夠嘅鈣質,強健嘅骨骼,咁就冇咁容易受傷啦!之前打波已經打崩咗一隻牙喇,心痛死我,唔想再崩多隻呀⋯⋯
食量好少,又長時間喺室內活動,曬太陽嘅機會又唔多。怕未必能夠係飲食或曬太陽當中攝取足夠鈣質。所以我會啲鈣片佢補充下

但係雷大囡一聽到要食鈣片就勁抗拒雖然九歲,但因為佢好少病,所以其實佢仲未識吞藥丸唔知算好事定壞事呢?...坊間好多鈣片都係藥丸裝。買過俾佢試,最終成放到過晒期都冇食到,㗰晒!亦都有試過啲兒童鈣軟糖同液體鈣補充劑。軟糖我覺得太甜,補鈣功效未見,但已知糖份極高,真係弊多於...另外液體鈣就味道怪怪地,倒出黎仲好易攪到周圍都係...試完一次唔肯食喇...
今次俾佢試呢隻鈣思健嘅乳酪味兒童咀嚼鈣片,日本出產令我好安心,甜甜地好好味,一日一粒好方便,佢好鐘意食呀

而我自己生完2個小朋友,而且有餵母乳,鈣質流失極嚴重。為左可以有更強健體魄照顧小朋友,我就食埋挪威出產嘅 鈣思健大人鈣片檸檬味咀嚼鈣片,氣味清新,甜甜地都好好味。打破晒以往食鈣片嘅壞印象
而家阿囡會自動自覺食鈣片之餘,仲會提醒埋我同一齊補鈣!準時過鬧鐘呀!哈哈哈




#鈣思健 #鈣片是要咀嚼的 #補鈣 #兒童鈣片 #成人鈣片 #強健骨骼 

想知多啲我地嘅生活小貼士同育兒分享,快啲Like我地啦
Facebook Page :雷囡媽
instagramluiluimama
簡單食譜 YouTube: 雷囡媽媽 Luiluimamak


沒有留言:

發佈留言

我的凍齡推介 平衡微生態 Lancôme Génifique 升級版嫩肌活膚系列

  用左Lancôme 小黑瓶好幾年,真係用左會返唔到轉頭!  今次試埋全新 升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX) 再配埋 升級版嫩肌活膚精華 (Génifique小黑瓶)  真係完全感受到皇牌嘅威力。 點解升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED...