2018年11月16日星期五

頭皮健康好重要 試做德善中藥外敷後分享

原來我都有 #鬼剃頭 😱😱😱 真心驚😨😨
唔好以為洗頭咁簡單!原來一直以我都做錯晒....今次係長知識喇!學完多野,當然又要同大家分享啦!

最近脫髮問題越嚟越嚴重,一日掃兩次地,都滿載而歸,成鏟都係頭髮,見到都驚呀,終於忍唔住要去搞搞佢。同朋友傾開話有間德善健髮做得好好。上網到佢地而家做緊優惠,咁抵冇理由唔去試下😆😆


中藥外敷療程,會包埋個頭皮分析,用先進儀器放大60倍同200倍,睇返你本身頭皮健康程度。之後仲有專業中醫師幫你把脈診症。了解返頭皮問題同脫髮主因。先對症下藥,開返適合嘅中藥去做焗髮熏蒸。專業嘅分析師教識左我好多野,今日終於明白一直以來都 #洗錯頭  而且檢查後發現,我有部份好短而新生出嚟嘅頭髮,就係因為果個位曾經出現鬼剃頭呢個問題,只係好彩係底層頭髮所以先唔覺姐。
之後就有護理師幫你細心洗乾淨個頭,塗上中藥焗髮,清洗完再吹靚靚,咁就走得㗎喇!



第一次出街洗頭洗得咁舒服,護理師洗得好溫柔,唔會RR。有別於一般髮型屋油。洗頭頭都係獨立房間內進行。唔洗包住個頭行嚟行去。夠晒私隱,你知啦,而家個個都鐘 #Selfie整頭果好樣衰㗎嘛!唔小心做左人背景就唔好😆😆 每間房都有電視睇,一定唔會悶親啦!



可能因為長期唔夠瞓啦,我本身去果陣有少少頭痛嘅,做中藥焗髮嘅時候,頭痛都冇埋。真係好放鬆好舒服。而且做完第一次即時返,毛囊乾淨左好多,發炎位紅印淡左,而且頭皮油脂積聚少左。第二日洗完頭發現脫減少左好多。

今次仲學左好多野,檢測嘅時候發覺部份位置脫髮問題比較嚴重。大家都注意下吖!
如係額頭髮線位啦。原因可能係我哋化妝,或者用防曬產品,嗰個位又未必落妝落得好乾淨。所以毛孔堵塞問題最嚴重,令到頭髮量減少。
好多時沖涼洗頭太忙,時間即時吹乾。 會令到濕氣入侵,好易頭風啦。而且唔吹乾,會令頭髮嘅角質鱗片容易飛起唔順。
原來我一直都唔知,洗頭係要用手指頭,唔係指甲R㗎!有啲位R到損左,好易發炎同生頭瘡㗎。 



搽護膚品時盡量唔搽到頭皮,因為都有機會堵塞毛孔。
護髮素當然就只用係頭髮唔好用落頭皮啦(除頭皮專用外)

大家記得要注意頭皮健康😊😊

今次我去左呢間 @德善健髮

立即報名免費生髪體驗:

中藥外敷
http://www.chineseessencehc.com/tc/news-detail.php?id=18

#德善健發 #頭皮健康 #頭皮護理 #hairTreatment
#純中藥外敷 #經絡活髮療程 #中藥袪頭風驅頭痛療程 #消炎 #頭皮問題

沒有留言:

發佈留言

我的凍齡推介 平衡微生態 Lancôme Génifique 升級版嫩肌活膚系列

  用左Lancôme 小黑瓶好幾年,真係用左會返唔到轉頭!  今次試埋全新 升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX) 再配埋 升級版嫩肌活膚精華 (Génifique小黑瓶)  真係完全感受到皇牌嘅威力。 點解升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED...