2018年11月7日星期三

好玩又親子嘅紙藝工作坊


平時我都鐘意去雷囡爸爸舖頭𠝹下紙箱整下屋仔。當然唔多靚啦。今次帶左雷大囡上Busymama 嘅工作坊,估唔到一個鞋盒已經可以做出一隻咁靚嘅馬馬,仲可以俾小朋友騎住周圍走。真係好好笑。雷小囡仲唔小心墮馬tim🤣🤣
每次都好期待busymama 嘅活動,因為每次都好有驚喜好好玩,今次都唔例外。今次佢地揀左呢個位於石門嘅work Shop,一出港鐵就到,勁易搵,而且地方乾淨又光猛,景觀仲好好(唔係樓盤廣告😆 當然地方舒服先有利我地放鬆心情,盡情創作㗎嘛!一拎起枝筆已經充滿「偽術」氣質啦😆😆
今次有機會跟 busymama benny學用紙皮整 #unicorn 真係好開心。一向冇乜美感嘅我,經benny專業又輕鬆好玩嘅指導下,同雷大囡合作成功做出左一隻咁靚嘅馬馬。雖然九成都係雷大囡整嘅,但我都有幫手上色同綑邊㗎!大家覺得靚唔靚呢?
覺得最正嘅係呢個親子班可以俾小朋友嘅參與度好高。亦都俾到好大嘅空間俾佢地創作。全程氣氛好好,個個小朋友都玩得好開心,真正係親子合作完成一件藝術品,感覺好溫馨💕
如果大家都想好似我地咁同小朋友一齊跟busymama benny學用紙皮整藝術品? 快啲去報名參啦! 嚟緊11月仲有6堂咋,好快滿額㗎喇,唔好錯過喇! 




快啲去呢度報名啦!
@CardBoardFor Kid 

沒有留言:

發佈留言

我的凍齡推介 平衡微生態 Lancôme Génifique 升級版嫩肌活膚系列

  用左Lancôme 小黑瓶好幾年,真係用左會返唔到轉頭!  今次試埋全新 升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX) 再配埋 升級版嫩肌活膚精華 (Génifique小黑瓶)  真係完全感受到皇牌嘅威力。 點解升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED...