2020年1月11日星期六

唔做冇眉娘又唔想做王小虎?Miiobrow 做空氣眉就得啦!





最近好多朋友話我條眉畫得靚左。sorry , 我冇畫眉好耐喇。我其實去左整空氣眉!
好多朋友仔唔信。話見我日日出post都未見過我變王小虎🐯 邊有整過! 哈哈哈!#少年你實在太OUT喇!

整眉仲要捱成個月王小虎階段...自問我頂唔順。話晒我係半個日日影相嘅自戀狂吖!變王小虎?唔好話一個月啦!一日我都唔制呀!

咁多人唔信,唯有出post澄清兼分享!
我做左咩?紋眉、繡眉、飄眉?nonono!

其實我去左Miiobrow 做空氣眉。空氣眉比起以上所嘅眉效果更自然,顏色冇咁實,仲多左份透氣感同立體感,睇落更加清新自然。
平時老公都係見我素顏樣,整完之後,老公話我靚左,但又唔知有咩唔同左!哈哈哈!

Miiobrow嘅塑眉師本身主修Art,以藝術角度出發為客人設計眉形,去之前我send左相俾佢,佢會預先幫我設計適合我嘅眉形。再好有心機咁慢慢畫出嚟,畫到我滿意先開始。




開始我對「沒有王小虎」呢個承諾半個半疑。做完之後真係好驚喜。同佢畫果條一模一樣,仲比之前更靚更自然。真係令我好開心。

而且佢地用嘅獨特設計的微針頭,全程都冇痛冇流血,真係好好! 做完仲有個非常貼心嘅互禮物包。解決晒唔濕得水嘅煩惱!
靚靚化妝袋裡面有維他命定色膏、獨立包裝棉花棒、壓縮小毛巾。仲好貼心有個細樽仔俾我地裝藥膏。 真係超窩貼呀!(窩心又貼心)

今次我真係非常滿意,誠意推介俾大家。
特別係經常唔化妝嘅朋友,唔好成日要老公對住個「無眉娘」喇! 快啲去miiobrow啦!

空氣眉仲有咩好?

空氣眉摒棄了傳統 #霧眉 的厚重感,加了一份透氣感和立體感,讓人看上去更清新自然💭 .
.
👩🏻‍⚕接近零創傷⤵️ ✖不結痂
🐯黃小虎不再出現⤵️ ✖沒有尷尬過渡期
⏰效果可維持1-2年
🏆塑眉師超過8年經驗以上、 服務超過5000人
📜本店嚴選FDA進口美國材料
🎨超過20種顏色選擇,絕不變色 .
.
♡啱曬懶惰唔化妝的你💄
♡啱曬愛做運動的你🏊‍♀
♡啱曬素顏都想精神靚靚的你👀 .

Miiobrow 素顏美學.Miioskin 肌底還原

* https://instagram.com/miiohk.official
☎Whatsapp查詢/預約:65996209
⚑:中環蘭桂坊1號7樓全層

#空氣眉 #繡眉 #飄眉 #不再王小虎 #唔要小虎眉
#唔化妝品更要做 #唔做冇眉娘 #素顏都要靚

沒有留言:

發佈留言

我的凍齡推介 平衡微生態 Lancôme Génifique 升級版嫩肌活膚系列

  用左Lancôme 小黑瓶好幾年,真係用左會返唔到轉頭!  今次試埋全新 升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX) 再配埋 升級版嫩肌活膚精華 (Génifique小黑瓶)  真係完全感受到皇牌嘅威力。 點解升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED...