2020年1月2日星期四

Megeve beauty & medical centre去眼紋醫學美容 【8效眼袋槍】療程推介





成日俾人笑我眼袋大,最近忍唔住的起心肝攪攪佢!一直都有留留意邊啲去眼袋⽅方法。但成效唔多大。想快又想安全,都係要做機啦。
年幾前做過眼袋機,做完效果唔算太明顯,所以我都冇繼續做。 直⾄最近同朋友傾開近來嘅去眼紋醫學美容,做一次就有8個效果, 而且效果非常明顯。我冇理由唔試下㗎!

今次去左Megeve beauty & medical centre 試做最新科技【8效眼袋槍】。係最新嘅去眼紋去眼袋醫學美容技術,做完效果即時可見!

而且我成日用手機,日日對住螢 幕,長期目不轉睛,令眼部肌肉緊張,令魚尾紋加深。而且更令血液循環唔好,黑眼圈更會加深!
我天生眼袋屬嚴重浮腫,眼皮鬆弛,上眼皮尤其明顯,所以好需要去眼紋嘅醫學美容技術幫手。



今次去Megeve beauty & medical centre做最新科技【8效眼袋槍】。服務非常細心。今次我第一次去,專業美容師幫我做左一個詳細嘅皮膚分析。簡單影幾張相,就可以清楚了了解到自己皮膚問題。底層色斑分佈、皮膚敏感、細紋問題一清二楚。睇到都嚇親。原來我啲底層色斑好嚴重。令我真係唔敢再懶唔搽防曬喇。





呢度環境好,又乾淨。休息室、化妝間應有盡有。連淋浴間都有,做完Treatment仲可以沖個靚涼先走。




Megeve beauty & medical centre房間同休息室燈火柔和,令人好放鬆。





美容師做眼袋槍之前仲幫我做左一個眼部深層清潔,去角質。平時好少做到眼部磨砂。聽落好似有啲擔心,但做落其實好溫和。做完眼周肌膚即時柔軟。連平時眼角粉刺都有改善。


美容師再用最新科技【8效眼袋槍】慢慢按摩,微微溫暖,令人好放鬆,令平時積埋嘅疲勞都一併消除。


做完之後,眼袋、眼紋、黑眼圈都有明顯改善。連眼鬆懈下垂都有改善埋。我非常滿意呢次去眼紋醫學美容療程!



佢地仲好細,剛轉天氣,我個嘴唇好乾。幫我敷眼Mask嘅同時,仲幫我做埋唇mask , 好貼呀。




Megeve beauty & medical centre最新科技8效眼袋槍】。絕對係去皺紋神器。配合獨家【8效眼肌原 液】將8大效力疊加、再加上獨家

8效眼肌膜】將效力滲透及延長。令眼部問題即時改善,係十分強大的去眼紋醫學美容。真係一部迷電眼制造機!





Megeve Beauty
#去皺紋神器       #抗皺產品推薦   #無針埋線效果   #隔空無針埋線   #無針埋線試做   #私密處保養       #去眼紋醫學美容#眼紋急救          #去眼紋機


1 則留言:

  1. Even if you are a frequent user you can still detox weed from your system quickly. Additionally, the less body fat you have, the less time it'll take for the marijuana to exit your system. There’s even a heat source and temperature strip to help you mimic a realistic human body temperature. Just make sure your urine is at the right temperature before you pour it in that cup – it needs to look and feel like real human urine in every way. While drinks like this are most helpful during a urine drug test they can still help avoid detection during an oral saliva test. This drink is an herbal supplement so it is completely safe to use.

    回覆刪除

我的凍齡推介 平衡微生態 Lancôme Génifique 升級版嫩肌活膚系列

  用左Lancôme 小黑瓶好幾年,真係用左會返唔到轉頭!  今次試埋全新 升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX) 再配埋 升級版嫩肌活膚精華 (Génifique小黑瓶)  真係完全感受到皇牌嘅威力。 點解升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED...