2019年11月30日星期六

為左BB嘅腸道健康 我會揀全球NO.1推薦嘅Biostime兒童便秘益生菌


  益生菌對腸道好就係人都知㗎啦。特別係對bb。雷小囡從加固後,便便就開始唔正常唔靚之餘,仲唔係日日有.....到一歲左右,正常三餐加固後,就更加容易出現便便唔正常嘅問題。且仲成日好易扭計,聽講,可能因為肚仔唔舒服影響到!呢個時候就十分需要球NO.1推薦Biostime兒童便秘益生菌


所以在加固後,我都開始幫佢補充兒童便秘益生菌。幫助佢腸胃更易適應加固期。因為由飲奶奶轉為加固,腸胃幼嫩,要去消化固體食物,都唔係咁易適應。而且,加固時,我地會不斷嘗試新嘅食物,當中包括一啲可能會敏感或比較刺激嘅食物。佢咁細個,食左未必會識講,但會肚仔唔舒服,成晚扭計,但我地大人又唔知咩事!作為媽媽,見到佢唔舒服,又幫唔到佢真係好心痛。

 最難忘一次,小囡加固後去唔到便便,試過成個星期先去到。見佢個樣好辛苦,不斷喊又去唔到。我幫佢肚仔打圈按摩,不斷俾佢飲水, 最終成半日先去到廁所, 諗起都心痛..

之後我就開始定時俾益生菌佢試下。我試左好幾個牌子嘅益生菌產品,都係覺得 Biostime兒童便秘益生菌值得推薦。而家便便靚返晒!


Biostime 係全球No.1幼嬰兒童便秘益生菌營養品牌,有好多人推薦呢隻益生菌自然令我更有信心啦! 且我有研究過佢嘅成份同益處,從而令我知道左更多關於益生菌嘅好處。以前我以為益生菌只係幫助排便,腸胃消化,但原來仲可以增強免疫力,咁就唔會咁易病,對小朋友身體嘅健康好有益。

Biostime 最近新推出左兒童HMO益生菌更受人推薦即刻買黎試!革命性加入HMOHMO除左可以令營更容俾腸胃吸,原當加入去益生菌之,唔單止可以有效抑制害菌,同時都有助建立阻隔病菌屏障,仲可為益生菌提供養份,而每包仲含高達170億CFU活性益生菌,研究顯示連續服食3個月,有助減少感染病菌機會,提升到既身體免疫力,自然無甘易病啦!

而且Biostime兒童HMO益生菌特有短雙歧桿菌M-16V,科研證實有助減少皮膚敏感機會,係敏感B嘅大喜訊。加上佢都係無色無味,仲無添加人造色素/香料/租甜劑,咁就唔洗擔心會令個飲品個味道好怪,小朋友更易於入口啦!




特別而家剛開始正式返學,我更加會俾小囡定時早晚食野前各
一次補充Biostime 兒童HMO益生菌。等佢抵抗力好啲,返學自然都開心啲!



你都想比小朋友親身體驗Biostime兒童HMO益生菌提升免疫力,Keep住腸道健康?立即為小朋友參加 “170億腸道小護衛90天體驗計劃”啦~


#Biostime #biostimehongkong #合生元 #兒童HMO益生菌 #防敏 #活性益生菌 #提升免疫力 #腸道健康 #嬰幼兒適用 #倍護腸道 #HMO益生菌 #HMO及益生菌組合  #全球No.1幼嬰兒童益生菌營養品品牌 #萬寧獨家發售


沒有留言:

發佈留言

我的凍齡推介 平衡微生態 Lancôme Génifique 升級版嫩肌活膚系列

  用左Lancôme 小黑瓶好幾年,真係用左會返唔到轉頭!  今次試埋全新 升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX) 再配埋 升級版嫩肌活膚精華 (Génifique小黑瓶)  真係完全感受到皇牌嘅威力。 點解升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED...