2019年12月29日星期日

保養日記中不可缺少的Eucerin好用產品-Eucerin透明質酸眼霜, 精華及面霜


又大一歲喇,每年嘅其中一個生日願望都係留住青春...

我認為留住青春,雙眼係最重要嘅。如果眼部肌膚變老。細紋、鬆馳等問題,就算化妝技術再好,都難以遮蓋。所以,我最著重就係眼部護理。Eucerin產品一直係我覺得非常好用嘅護膚恩物,今次會介紹其中我認為最好用嘅透明質酸緊緻充盈眼霜、小銀彈精華同埋面霜俾大家。

我試用過無數咁多牌子,終於比我搵到一款最全效嘅眼霜 :
《Eucerin透明質酸緊緻充盈眼霜》


Eucerin眼霜係韓國連續8年銷售No.1嘅眼霜。

Eucerin透明質酸緊緻充盈眼霜,質底輕盈,蘊含專利40X微小透明質酸及彈滑自生分子。
配方由獨特大小不一透明質酸分子及高純度活性分子Glycine Saponin組合而成。
大分子幫助於肌膚表面鎖緊水份。
小分子幫助深層注入肌底,保濕同時填補皺紋!

佢唔止保濕、減淡幼紋。最重要係有SPF 15+ UV保護,眼霜都有防曬功能!真係非常少有。
非常保濕不油膩,唔洗擔心暗粒問題。
使用後眼周肌膚回復彈性,眼紋都減淡埋,真心推介!

以前用過好多眼霜,但功效都唔太顯著。
原來,就係因為缺乏防曬呀!
好多人都會使用防曬產品,但往往就缺乏幫眼部做防曬。因為紫外線會令肌膚失去彈性、鬆弛,仲會產生皺紋。
眼部肌膚最脆弱,係最需要防曬保護。所以眼部防曬不能忽視。

除左眼霜,冬天天氣又乾又凍,面部肌膚都好易出問題。想保養得好。我就用齊一套Eucerin皇牌產品:

《Eucerin透明質酸緊緻充盈精華素(小銀彈)》
Eucerin皇牌精華,40倍微小透明質酸分子,超強保濕效果,深入肌膚底層鎖水。為肌底填滿水份,咁就冇晒幼紋啦!


《Eucerin 透明質酸緊緻充盈晚霜》

質地軟厚身,最啱晚上用。Eucerin 透明質酸分子幼細,幫肌膚充分鎖水,徹夜抗皺,將肌膚水份徹底鎖緊。瞓醒唔會油笠笠。保持幼嫩。

Eucerin產品真係非常好用,我誠意推介眼霜、小銀彈及晚霜。

屈臣氏獨家銷售點:http://bit.ly/2rOUqV9
Eucerin透明質酸緊緻充盈眼霜:http://bit.ly/2YXJLaE

#Eucerin #EucerinHK #屈臣氏獨家發售 #透明質酸緊緻充盈眼霜 #透明質酸緊緻充盈晚霜 #小銀彈 #眼霜 #防曬眼霜 #透明質酸 #好用

沒有留言:

發佈留言

我的凍齡推介 平衡微生態 Lancôme Génifique 升級版嫩肌活膚系列

  用左Lancôme 小黑瓶好幾年,真係用左會返唔到轉頭!  今次試埋全新 升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX) 再配埋 升級版嫩肌活膚精華 (Génifique小黑瓶)  真係完全感受到皇牌嘅威力。 點解升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED...