2020年1月4日星期六

令我擁有優質睡眠的秘密EMMA Mattress 德國床褥









試用左一個多月EMMA床褥,真係好舒服。瞓醒冇晒腰骨痛。真係要同大家分享下。
雷囡s晚晚鍾意跳完彈床先瞓覺,跳到我張舊式彈簧床褥變晒形。晚晚瞓醒都腰骨痛。 終於的起心肝換張德國EMMA床褥。而家佢地點跳我都唔驚喇!

德國嘅EMMA床褥係真空包裝運送過嚟。幾日就送到。
一打開箱床褥即時漲卜卜,仲有專利CUTTER , 好方便呀.

而且係防塵蟎,啱晒我家濕疹B,斷絕其中一大濕疹致敏感。

床套時拉鍊式設計,拆洗容易。床褥唔重,經常換洗都冇問題。清潔方便。


三層記憶棉,中間是專利 AIRGOCELL 記憶棉。
點彈性極高。回彈力和承托力極佳。雷囡s晚晚瞓到碌嚟碌去都唔會震到我,佢地點反瞓我都唔怕啦!


承托力極佳,貼合我地身體曲線。連腰間天然凹位都承托得到,全身肌肉都能得到放鬆。

Emma床褥的100天試用、免費退貨及全數退款、15年保養條款絕對能夠保障消費者的權益
Emma 貼合身體曲線的慢回彈設計,以最符合人體曲線的方式分配您的體重,是選購護脊床褥的最佳之選。



想同我一樣有個優質睡眠? 去呢度睇下啦!
http://bit.ly/2PCVFme

沒有留言:

發佈留言

我的凍齡推介 平衡微生態 Lancôme Génifique 升級版嫩肌活膚系列

  用左Lancôme 小黑瓶好幾年,真係用左會返唔到轉頭!  今次試埋全新 升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX) 再配埋 升級版嫩肌活膚精華 (Génifique小黑瓶)  真係完全感受到皇牌嘅威力。 點解升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED...