2020年1月11日星期六

大阪滑雪可以去六甲山


#老少平安大阪遊-Day4
是日行程推介 : 六甲山滑雪
冬天可滑雪,夏天有水上活動同滑草。附近都有其他景點。博物館...等
https://goo.gl/maps/McSXoZNzeQ92
計劃去六甲山滑雪嘅時候,本來想揀山上嘅民宿。但係上次經驗,冬天落雪住山上民宿真係搏唔過....
(上次九州福岡訂左間溫泉旅館,因為太大雪部車上唔到山,仲向後滑,差啲返唔到嚟...最後摸黑徒步行上山頂搵酒店...非常慘痛嘅經歷)
今次仲要一家大細有老有嫩,真係唔敢搏!都係安全啲好,所以都係揀返山下酒店安全啲!
因為揀左酒店,食飽飽早餐後直接開車上山。
天氣預報有雨。但一場嚟到。又自駕。照上搏一搏啦!
由神戶市出發,地圖顯示35分鐘路,但實際當然唔得啦! 因為唔熟路,而且上山路崎嶇,越上就越凍,有啲地方路面有結冰,路比較滑。所以越開越慢。各位自駕嘅朋友真係要好小心。

終於上到去,停車場要落一小段樓梯先去到滑雪場門口! 呢個時候!一定要每人拎部手機出嚟,tag好自己位置!記得!原因睇埋後面就明!

滑雪場門口賣票,仲有租用裝備,雪具。我地有老有b,而且天氣不穩。都唔知玩到幾耐。所都係堆下雪人玩下雪兜就算喇! 不過價錢真係唔平。當時乜準備都冇,只好門口正價買票。
建議大家預先計劃行程時,可以上
Travelababies搵下有冇心水行程,訂定抵好多。
入場後嘥最多時間就係揀衫同換衫。個個著到隻糉咁! 換完都成個鐘!
雷囡s一開始去滑雪兜,滑果下唔攰。上果下真係好攰.. 不過都好開心。
之後小囡又話要堆雪人! 場內有大大個嘅雪人模具借用,但就冇鏟仔。我地去左小賣店買。 嘩!不便宜。建議大家去100yen店買定先去! 同一樣野。$100yen,呢度要$500。 真係鏟到雪嘅小鏟仔都過千yen...冇計啦。為左唔令小朋友失望,買啦!
午餐雪場解決,味道其次,主要係有得醫飽個肚,最緊要有杯熱野飲下。真係好凍。
食完野想玩多陣,一出門發現已變天。開始好大霧,能見度仲好低...最後玩左一陣就走喇!
點知! 換好晒衫5:00左右。出到門口乜路都睇唔到。 連幾十步行到嘅樓盤都唔見左。問左職員。佢指左一個方向。我地點行都搵唔到,唯有靠Google Map , 但我又地冇tag到停車位。 明明上樓梯5分鐘就到。我地要沿山路行馬路邊,邊行邊搵。扶老攜幼。果下真心驚....

幾經辛苦,驚險萬分,終於搵到架車落到山....本來想食好啲,但行行下又八點幾,好多餐廳都收緊... 好吧,又快餐解決! 食飽飽早啲返去浸下!
連續2晚入住 ANA皇冠假日酒店。旁邊就係旅遊熱點 #北野異人館。 如果有時間行下都唔錯。聽講好多打卡位。不過同我地之後嘅行程差唔多。所以就放棄喇!
呢個驚險萬分嘅旅程,有小小溫馨提示同大家分享:
建議自駕嘅朋友,千萬要手機tag好自己停車位。再save埋路線圖。
非自駕嘅朋友就最好預先book行程,而家有啲一日行程,早上去玩完雪再去埋有馬。非常好。
如果天氣好,大家只想同小朋友玩下雪,建議先入土場睇下環境。唔好租雪衣住。租個雪兜玩下。堆下雪人。如自己有足夠保護裝備就唔一定要租雪衣。真係好貴!

但當日我地唔知,傻下傻下一人一套!5萬yen左右,玩2小時...好唔抵。 不過又好彩租左。因為當天天氣唔好。後段時間落雨。好彩有年雪衣頂一頂! 凍到小囡都呆呆滯滯成嚿飯咁!
建議各位自備手套,如果冇滑雪手套又唔想買。租嘅時候有嘅,不過衛生麻麻,我戴完晚上開始起紅疹。懷疑係太凍引起,又可能係手套唔乾淨。點都好啦。買個安心,去100yen店買對棉手套打底,隔下安心啲。 當然自己買去就最安全啦。淘淘都係廿幾蚊對,值得投資!
玩雪玩具同玩沙差唔多,有小朋友嘅自己帶去,慳錢又環保!
去旅行計劃行程,最好上網訂定景點門票,優惠之餘仲心裡有數。唔洗去到失預算!
而家上 Travelababies - 親子旅遊資訊平台 訂景點門票,雷囡媽媽粉絲仲可享額外95折! 想要優惠問我啦!
#大阪自駕遊 #大阪親子遊
#雷囡媽媽遊大阪
#雷囡媽媽老少平安大阪遊

沒有留言:

發佈留言

我的凍齡推介 平衡微生態 Lancôme Génifique 升級版嫩肌活膚系列

  用左Lancôme 小黑瓶好幾年,真係用左會返唔到轉頭!  今次試埋全新 升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX) 再配埋 升級版嫩肌活膚精華 (Génifique小黑瓶)  真係完全感受到皇牌嘅威力。 點解升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED...