2020年2月3日星期一

免費試飲《Bebivita 德國貝唯他 》奶粉 ,快D試下啦~

身邊好多朋友生左bb, 媽媽谷離不開BB嘅衣食住行! 媽媽最關心嘅一定係食啦!
BB當然食母乳最好啦,母乳係上天賜給媽媽同BB最大嘅一份禮物。裡面包含左健康同祝福。所以每次同朋友傾偈,我都好鼓勵大家餵母乳嘅。
但明白到唔係個個都可以成功餵到全母乳嘅,我自己都唔夠奶。醫生話好多因素影響母乳分泌,個人體質、心理因素等都有影響。我坐月時都用盡一切方法,始終唔夠奶。曾經為左唔夠奶差啲攪到產後抑鬱...
好彩,最後諗通左,想BB健康快樂成長,除左母乳之外,其實媽媽心靈健康都好重要。如果媽媽每日為左揸奶、餵奶而以淚洗面,d奶奶都唔好味啦! 最怕係攪到產後抑鬱,咁就仲大件事!
所以我開始轉做母乳加奶粉。總之唔理奶量夠唔夠,有幾多餵幾多。俾佢啜到停喇,唔夠再補奶粉。大家記得,「#母乳係最好#但冇乳唔係罪! 」唔好俾自己同BB太大壓力,做個開心媽同開心B !



市面上好多奶粉,每款都各有好處,但係唔係貴就等於好? 我自己就覺得均衡就夠,剛好就最好!
最近我俾雷小囡試左呢款德國No.2最暢銷奶粉《Bebivita 德國貝唯他 》。
佢CP值極高!百幾蚊就有交易。
奶源喺來自牛牛最想住嘅地方「阿爾卑斯山牧場」而且生產嚴謹,奶粉品牌但用上藥品級嘅管理。令我安心又放心。我亦好欣賞佢嘅奶粉,配方強調均衡營養。「All Good全營組合」回歸BB最基本需要,「唔過量 ,啱啱好」
雷小囡呢個敏感b之前試過好多奶粉,好多一食就出問題。而最近轉食左Bebivita一段時間,腸胃同便便都唔錯。亦冇敏感問題。心情仲好似好左。少左發脾氣。唔知關唔關事呢? 🤣🤣🤣
而家起去到2020年2月29日,只要去Like Bebivita HK嘅Facebook Bebivita HK 同去 http://bit.ly/313zZFl 填寫參加表格,就可以申請免費試用嫁喇!

成功登記後, 試用產品將會於一個月內*免費*以順便智能櫃寄出​一次,逾時不獲補發。

沒有留言:

發佈留言

我的凍齡推介 平衡微生態 Lancôme Génifique 升級版嫩肌活膚系列

  用左Lancôme 小黑瓶好幾年,真係用左會返唔到轉頭!  今次試埋全新 升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX) 再配埋 升級版嫩肌活膚精華 (Génifique小黑瓶)  真係完全感受到皇牌嘅威力。 點解升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED...