2020年2月21日星期五

癌症愈來愈年輕化,真係要及早檢驗!想知有咩方法?

在天上的您,好嗎? 想您…

好多朋友問我,大囡同細囡差咁多年,係唔係意外? 當然唔係啦,小囡係計劃懷孕。仲好好彩想有就有。我同母親大人都認為,可能係爸爸佢嚟陪我地,帶我地走過最悲傷沉痛嘅時間嘅。
生完第一胎一直冇勇氣再生多個。湊BB真係好辛苦。頭2年都唔洗旨意有覺好瞓,大左又要養又要教… 直至我爸爸走左,我真係差啲崩潰。再諗下,第時我有事我囡點算?一定要有血緣關係嘅人陪伴佢。所以就即時計劃生多個。
我爸爸係肺癌走嘅,當知道佢患癌嘅時候真係難以置信,仲咁後生,印象中唔係要七老八十先有咩?患癌時都仲未退休…當時每日陪佢去醫院做化療電療嘅時候先發現,原來更後生都仲有… 
其實而家肺癌越來越年輕化,就算平時無吸煙,又或者好少機會聞到二手煙,但都會隨時因爲基因突變而患癌,真係防不勝防!

年輕人們,普遍都鐘意打機,玩手機。少運動,少出汗。又唔注意飲食,經常食快餐、或者三高食物。又唔夠瞓,甚至工作壓力大,都係好影響健康。
所以就算後生都要定期Keep住做身體檢查。
特別家族有癌病歷史嘅,更加要定期做檢查! 

最近搵左好多關於癌症遺傳、癌症檢測等嘅資料。以前嘅癌病檢測一般都係抽血檢驗,睇返血液內癌細胞指數。但其實血液中的癌症指數異常,有機會由身體其他因素導致。例如急性肝炎、尿道炎,甚至女士懷孕亦有機會令檢驗出的指數升高,所以準確度唔係好高。
但原來而家除咗抽血之外,仲有好多更精準嘅檢測方法。
,其中,放射診斷成效同準確度效高。 

放射診斷包括 : 

例如X-光、超聲波、電腦斷層掃描 (CT)、正電子放射斷層掃描 (PET-CT)、磁力共振掃描 (MRI)。 

可以照到器官嘅具體輪廓,例如肺出現水腫,或者受傷骨折,都可以靠X-光照到。雖然X-光有輻射,但其實輻射嘅劑量好少,唔洗過份擔心。

可以觀察器官嘅即時變化,無輻射,檢查過程亦唔會引起痛楚,當年懷孕嘅時候就係靠超聲波檢查囡囡健唔健康架啦!

都係用X光射綫,不過就係同一部位用唔同層次照射,可以檢查得更加深入。

可以檢查身體唔同部位細胞嘅代謝情況,例如癌症嘅應用,可以判別腫瘤係早期定晚期,又或者係唔係惡性等等。

可以呈現軟組織嘅形態同神經脈絡,亦可以檢查癌症腫瘤係治療前後有無變化等等。



當然啦,預防勝於治療。平時最緊要作息定時,多運動,均衡飲食,最重要係保持心境開朗。心情好自然健康好!唔好睇少呀! 

食療方面,多食一啲深綠色嘅蔬菜,例如西蘭花、蘆筍,都有好好嘅防癌作用。 

另外做多啲帶氧運動,跑步就最好,出多啲汗,自然排到毒啦! 唔好睇少呀,有報導研究指出,田徑運動員嘅患癌比率比一般人低

聽落係咪好似好簡單呢? 祝大家身體健康,幸福、平安! 

記得定期檢查呀!

做資料搜集嘅時候搵到呢篇有關癌症基因檢測嘅文章,寫得幾詳細,大家不妨睇睇:https://www.hkioc.com.hk/zh-hant/癌症基因檢測/

另外佢哋個Blog https://www.hkioc.com.hk/zh-hant/blog/ 都有唔少健康文章,平時大家係屋企都可以學習吓。

#預防癌症 
#癌症檢查
#癌症遺傳
#癌症 
#防癌

沒有留言:

發佈留言

我的凍齡推介 平衡微生態 Lancôme Génifique 升級版嫩肌活膚系列

  用左Lancôme 小黑瓶好幾年,真係用左會返唔到轉頭!  今次試埋全新 升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX) 再配埋 升級版嫩肌活膚精華 (Génifique小黑瓶)  真係完全感受到皇牌嘅威力。 點解升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED...