2019年2月21日星期四

免費送好禮! BB尿布疹濕疹,媽媽主婦手,老人家乾燥爆裂,紅腫痕癢,一枝攪掂!

圖像中可能有2 人、微笑的人、文字
雷囡s都有濕疹,特別最近轉天氣,又開始嚴重喇。有時瞓覺聽到佢R到刮刮聲,真係聽到好心痛,有時佢仲會抓損晒。

最近發現雷小囡突然唔鐘意沖涼,佢明明好鐘意玩水,但最近每次都扭計,沖果時仲喊喊。慘慘豬... 最後俾我發現,原來佢瞓仔抓損左,濕到水佢就會痛痛。
圖像中可能有1 人、特寫和文字
我即時幫佢用 #ISISPHARMA #XEROLAN舒緩修護噴霧,噴完即時止痕,仲會好似有層保護膜咁。有少少防水功能,濕水都唔會痛喇!我主婦手都會噴幾下,即時舒緩痕癢。而且有防水保護膜,就可以減少接觸到水機會。又唔會咁易發作啦!
圖像中可能有文字
呢枝噴霧好方便,用途廣泛。BB尿布疹有紅腫痕癢、濕疹、乾燥、甚至燙傷曬傷都啱用。
成份簡單又天然,超純正羊毛脂油。低敏感配方。
不含類固醇,0%清潔劑、農藥及酒精,
0% 水、色素、香料、化學防腐劑、增溶劑和乳化劑。可安心及安全地使用

另外ISISPHARMA嘅 Sensylia長效24小時保濕系列都好正㗎!
未提供相片說明。

Sensylia Aqua 24小時深層保濕液,性質溫和,仲超保濕。啱晒我呢類勁缺水肌膚。
圖像中可能有一人或多人
Sensylia Geele 24小時深層保濕卸妝啫喱,性質溫和,完全唔會刺激肌膚,卸得好乾淨。仲可以唔洗過水。平時做完美容療程唔濕得水,用佢就最啱喇!
圖像中可能有1 人
Sensylia Fortuing Moisturizing Cream 24小時強效保濕霜,質地比較厚,可以舒緩敏感痕癢,仲可以當妝前底霜使用。
Sensylia Legete 24小時強效保濕乳。質地較薄,幫肌膚打好底。keep住保濕。

2月22-24荷花bb展,Xerolan & ISISPHARMA 產品仲有限時優惠,記得去掃貨喇!
地點:香港會議展覽中心新翼Hall 3B-E
攤位:H16, H17攤位
圖像中可能有文字
未提供相片說明。
未提供相片說明。
未提供相片說明。

又到雷囡媽媽最愛環節,咁好用嘅當然要同大家分享啦!
多謝 #XerolanHK 送出價值HK$240 嘅 #Xerolan舒緩修護噴霧 俾20位幸運兒。每位可獲得一枝。
想要?快D去參加:

想知多啲我地嘅 #生活小貼士#簡單食譜#育兒分享#吃喝玩樂#美容#親子遊#親子烹飪 ,快啲Like我地啦!

沒有留言:

發佈留言

我的凍齡推介 平衡微生態 Lancôme Génifique 升級版嫩肌活膚系列

  用左Lancôme 小黑瓶好幾年,真係用左會返唔到轉頭!  今次試埋全新 升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX) 再配埋 升級版嫩肌活膚精華 (Génifique小黑瓶)  真係完全感受到皇牌嘅威力。 點解升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED...