2019年2月11日星期一

新年化新妝,我揀左Lancôme 幫我由內靚到外。喜慶之餘又唔老土

 
  
  
新年周圍紅卜卜,真係特別有氣氛。所以我拜年都會化返個紅卜卜嘅新年妝,喜慶好多。今個新年,我用左 Lancôme 嘅新年特別版,幫自己由內靚到外。
呢套咁靚嘅特別版有Advanced Genifique 嫩肌活膚精華肌底液 、ABSOLUE 氣墊粉底 、L’Absolu Rouge 瑰麗豐盈唇膏!真係樣樣都好啱用。
  
大家覺得呢枝咁靚嘅 Lancôme L’Absolu Rouge 瑰麗豐盈唇膏💄 襯唔襯我呢?
我好鐘意佢啞色,紅得嚟又唔會老土。除左新年外,平時出夜街都好適合。靚得嚟又唔會太浮誇。重點係易上色又唔乾。真係好好好好好好用😆
  
而呢款ABSOLUE 氣墊粉底真係好方便,搽完護膚產品後,我會直接用ABSOLUE氣墊粉底,唔洗再用make up base , 令成個妝變得透薄好多。而且佢遮瑕度好高。連遮瑕膏都唔洗用。真係簡單方便一take過!慳返唔少時間。
  
 
 Advanced Genifique 嫩肌活膚精華肌底液 ,呢枝 「小黑瓶」有幾好用就真係唔洗我多講喇!採用酵母萃取技術,賦活肌膚、強化肌膚自我保護功能。仲可以修復肌膚底層細胞,促進細胞基本元素,完美激活肌膚!總之用一枝令人愛上。

 
 新年限量版優惠價:
新年限量版瑰麗豐盈唇膏HK$260(備有#178,#290 兩色)
新年限量版升級版嫩肌活膚精華肌底液100ml HK$1,555
新年限量版極緻完美修護氣墊HK$730

而家買Advanced Genifique 嫩肌活膚精華肌底液 HK$1,555 / 100ml ,配任何一枝Genifique產品,共價值$1580-$2200,就可以得到一整套,最高總值$3516嘅產品喇!

 升級版嫩肌活膚套裝
建議零售價HKD1,580 - HK2,200 

(價值HKD2,896 - HKD3,516)

升級版嫩肌活膚精華肌底液75ml

任何嫩肌活膚系列產品

升級版嫩肌活膚精華肌底液7ml

升級版嫩肌活膚精華肌底液5ml

升級版嫩肌活膚精華肌底液5ml

升級版嫩肌活膚雙精華4ml

立體塑顏緊緻亮白精華 10ml

升級版嫩肌活膚雙精華4ml

立體塑顏緊緻面膜15ml

立體塑顏緊緻面膜15ml

立體塑顏緊緻眼霜5ml

 大家有興趣就快啲去選購啦!
 Lancôme

https://www.lancome.com.hk/zh_HK/new-offer/new-offer.html

#Lancomehk
#Genifique小黑瓶
#CNY2019
#YearofPig
#Lancôme 
#ABSOLUE氣墊粉底
#瑰麗豐盈唇膏
#新年限量

沒有留言:

發佈留言

我的凍齡推介 平衡微生態 Lancôme Génifique 升級版嫩肌活膚系列

  用左Lancôme 小黑瓶好幾年,真係用左會返唔到轉頭!  今次試埋全新 升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX) 再配埋 升級版嫩肌活膚精華 (Génifique小黑瓶)  真係完全感受到皇牌嘅威力。 點解升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED...