2018年10月18日星期四

「好物分享」鼎爺推介,炎痛消熱疚帶,腕痛帶、頸痛帶用後分享

最近我的母親大人成日嗌頭痛,睇醫生發現佢頸椎問題,所以壓住神經,咪搞到成日頭痛囉! 一嚟係因為年紀大啦!二嚟係因為成日玩手機,#低頭族通病!香港人有邊個唔係低頭族?當然雷囡媽媽我都唔例外啦!一日到黑攞住部手機篤篤篤! 搞到成日手又痛頸又痛!仲抬唔起頭做人tim (條頸真係緊到只能抬高約4-60度啦,想睇星星都難..
所以就去搵啲野想幫忙減輕母親大人嘅痛楚,上網見阿 #鼎爺 介紹果款 #炎痛消熱疚帶 #頸痛帶 好似好好,走去萬寧睇下啦!原來佢又係 #正品藥業 出嘅!自從試過上次果枝 #鱷膚油 咁正!真係做左佢地嘅忠實fans呀! 對佢地產品勁有信心!咁啱上次 #正品 俾過優惠我地讀者,咁慳家嘅我好唔怕醜咁問下佢地今次有冇優惠啦!又有喎!即時買嚟試用。因為我的母親大人都算比較有要求,啲野唔好唔用,所以自己試左先,好先再買俾佢。
使用測試:
用法簡單:每次只需要用濕手巾或噴壺整濕佢,包住自己痛果個位置,敷大約5分鐘到開始有反應,好似搽完跌打酒咁,涼涼地又桔桔地咁。過多一陣開始有啲好似熱熱地,嗱嗱地咁嘅感覺,feel 到佢開始血液循環,咁就可以除落嚟㗎喇!
用後感: 
除左之後一直keep住呢種血液循環嘅感覺個幾鐘左右。真係好舒服,仲即時覺得鬆晒。
我最欣賞佢係戴一陣就除得,唔洗長期戴住。唔洗頂住條頸唔舒服。
幾忙都用得,唔洗好似平時啲藥膏貼咁,出汗又會唔舒服、又有難聞嘅氣味,而且仲好礙眼!
用左幾日,已經冇晒果種酸痛感覺。終於可以抬起頭做人喇! 咁好用,當然即時買多條俾媽媽啦! 不過母親大人怕醜就唔影俾大家睇喇😆😆
價錢又平,平時買啲冇功能嘅壓力帶都差唔多價甚至更貴,呢款有效長達150次以上。就算用完都仲可以當一般護腕帶咁用。一物兩用,合符我慳家嘅原則😆
唔止咁,我仲買埋 #腕痛帶,我地成日玩手機,打字。打到隻手腕勞損,特別手指公條根扯到好痛,合埋拳頭都唔得。仲成日有麻痹痛。最慘係變晒 #樹根手 (血管擴張)好顯老㗎嘛!唔止出賣年齡嘅秘密㊙️,係增加老態呀!明明得3x歲,隻手似450歲咁,成手樹根,點可以唔理佢呢? 
用左二星期左右,手腕痛楚減輕左7-80%左右,好老實,因為我冇停止使用手機,同你講100%根治就呃你啦!當然大家忍到手唔玩手機,根治並不是冇可能😆😆加油💪🏻
而最最最明顯係啲樹根冇咁突出。而且冇乜痹漲感覺。搞到我又唔小心玩耐左電話🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
😓對唔住,反面教材:#醫治是為了玩更耐電話...
如果大家都係 #低頭一族 ,又有頸痛手痛嘅情況,就快啲買嚟試下啦!鐘意開心share @雷囡媽媽 一向都唔自私㗎!攞到優惠一定同大家分享啦!所以今次都一樣,幫大家攞埋優惠劵👏🏻👏🏻👏🏻買嘅時候出示就可以喇👍🏻👍🏻
再一次多謝 @正品藥業 😘

詳文分享: 

產品簡介
「炎痛消熱灸帶」以針灸原理舒筋活絡,促進血液循環,深層暢通筋絡,打通關節傷患的血氣瘀阻、不順,迅速消腫止痛,特別針對骨痛、勞損、傷患、關節退化。熱灸帶不含藥性,並通過有關致敏、致癌物、重金屬及輻射等多項安全測試,證實安全可靠,無副作用。

詳細資料係呢度: 

#低頭族 #頸痛 #頸椎 #勞損 #酸痛 #麻痹 #刺痛 
#手腕痛 #滑鼠手 #媽媽手 #打機 #打字 #舒緩痛楚 #熱力針疚 #貼身針疚師 #針對痛症 #快速見效 #熱力滲透 

沒有留言:

發佈留言

我的凍齡推介 平衡微生態 Lancôme Génifique 升級版嫩肌活膚系列

  用左Lancôme 小黑瓶好幾年,真係用左會返唔到轉頭!  今次試埋全新 升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX) 再配埋 升級版嫩肌活膚精華 (Génifique小黑瓶)  真係完全感受到皇牌嘅威力。 點解升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED...