2018年10月12日星期五

超過1000皮膚科醫生推介。OLAY 全新 PRO X 3D 緊緻精華、B3淡斑淡印精華。28日提升回彈、減淡色斑

 

香港空氣污染指數越嚟越差。對皮膚影響越來越大。而且反常天氣影響,紫外線指數亦都經常高於正常水平,令皮膚迅速老化、變得鬆弛、暗啞,色斑...等問題走晒出嚟。所以我一直都有試好多唔同嘅保養產品。希望搵到幫我解決皮膚問題嘅方法。
而最近收到OLAY 全新 PRO X 科研級精華系列俾我率先試用,    當然勁興奮啦,因為我一直都對Olay產品好有信心。之前消委會測試過,Olay嘅產品絕對係性價比高。價錢親民,質素媲美專櫃產品。所以我一直都係Olay嘅用家。而今次推出的 PRO X 精華系列,仲係由皮膚學專家研製,符合國際最高標準, 超過 1000 多位皮膚科醫生推薦,而且絕對無香料、無酒精、無添加,令我更加有信心。
  


而今次有幸率先試用嘅係呢2款:   

3D 緊緻精華同B3淡斑淡印精華。完完符合我嘅需要。一收到就急不及待即時開箱、試用分享報告俾大家!
 


首先講講呢款<OLAY 全新 PRO X 科研級精華系列3D 緊緻精華>
•含有豐富嘅洋薊葉提取物
-洋薊葉提取物有極高嘅抗氧化功效。佢嘅抗氧力比奇異果高比260%。
•洋薊葉提取物可以令皮膚緊緻,幫助肌膚提升回彈力。聽都知幾勁啦! 
用後感:
•試用左2星期,皮膚比以前更緊緻,有彈性。而且改善左我嘅鬆弛問題。面部輪廓提升左,有返晒回彈力,塊面即時覺得好似瘦左咁。毛孔都收細埋,令我化妝都比平時貼妝。好似後生左好多。
 


而另外一款係:<OLAY 全新 PRO X 科研級精華系列維他命 B3  淡斑淡印精華>


B3 淡斑淡印精華含有高效美白成分維他命 B3及糖海帶珍稀成分。
糖海帶嘅天然提取物有效干擾黑色素形成。可以減淡同抑制黑色素。美白淡斑,改善暗啞。而且仲可以加速角質層更新。令肌膚更透白有光澤。
用後感:
用左2星期後,覺得自己膚色均勻左,而且臉上紅印減淡左,色斑都有明顯改善。變得透白有光澤。化妝都唔洗再左遮右遮喇!

真心好用,大家都快啲試下吖! 

OLAY 全新 PRO X 科研級精華系列會係10 30 日起推出,萬寧同屈臣氏都有得賣。到時仲有限時$50現金優惠,記得留意呀!

沒有留言:

發佈留言

我的凍齡推介 平衡微生態 Lancôme Génifique 升級版嫩肌活膚系列

  用左Lancôme 小黑瓶好幾年,真係用左會返唔到轉頭!  今次試埋全新 升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX) 再配埋 升級版嫩肌活膚精華 (Génifique小黑瓶)  真係完全感受到皇牌嘅威力。 點解升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED...