2019年1月8日星期二

新年幫雷囡s換個更舒適嘅環境,我揀My Home訂傢私


  
沈日去左同雷小囡去左 My Home 黃埔店睇傢俬!  
其實早係雷小囡出世之前,已經開始計劃裝修屋企。但有左bb之後裝修大計一直推遲。始終裝修真係一件好麻煩嘅事。但係有三人家庭變做四人家庭,點都有野要改變下嘅!

 
 雷囡s開始大個,想幫佢地間房換張碌架床,幫雷囡s重新打造個新天地,希望佢地可以住等更舒適。另外仲想換張梳化,屋企果張都十年喇,俾雷大囡跳到爛左,而且上年買左個鋼琴俾雷大囡,屋企啲野要重新改位,想換張細小小嘅梳化,再換個儲物容量大啲嘅櫃。希望令屋企更加整齊,舒適。

  
我揀左去My Home 黃埔新店,呢度有超過2000款傢俬,全部都可以度身訂造。不同尺寸,物料甚至顏色都有得揀。而且入到去完全冇難聞嘅甲醛味,證明用料優質。款式好多好齊。絕對一應俱全。

雷小囡揀左張城堡碌架床,我就想訂呢張米色布藝梳化嘅蝸居迷你版

  
  My Home 除左有三間分店外,仲有網上商店,方便我老公呢類冇假放嘅朋友,可以上網慢慢揀,揀啱先去睇。

  
  
   

 
    

    
 如果你都想新年換下新傢俬,快啲上佢地個網睇下啦!
www.myhomeshopping.com.hk/

My Home shopping
#Myhome #myhomeshopping #訂造 #傢俬 #黃埔新店 #超過2000款傢俬 #黃埔 #將軍澳 #北角 

PopStar Global #POPSTAR #星光博客 #PopStarGlobal #popstarevent2019

沒有留言:

發佈留言

我的凍齡推介 平衡微生態 Lancôme Génifique 升級版嫩肌活膚系列

  用左Lancôme 小黑瓶好幾年,真係用左會返唔到轉頭!  今次試埋全新 升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX) 再配埋 升級版嫩肌活膚精華 (Génifique小黑瓶)  真係完全感受到皇牌嘅威力。 點解升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED...