2018年12月20日星期四

真正舒服到用過返唔到轉頭嘅 柚子M巾 天然植物纖維面層,舒服到好似冇用咁!

 Edit

 
大部分嘅女性都有一個共同嘅煩惱,就係果幾日....話說又唔知點解,每次遇著大Project都撞正果日!做運動、親子遊、通山跑、坐長途車、甚至乎著到靚靚貼身長裙去飲....呢啲時刻可以up住up住㗎?我成日有個疑問🤔唔通連個天都唔鐘意我?


好好彩,最近俾我試左一款勁舒服嘅牌子。

#女性天使PHD衛生巾 我鍾意叫佢#柚子衛生巾😆(下面就叫佢PHD柚子衛生巾啦😉)
  

#PHD柚子衛生巾 真心好用,用左好似冇用咁!完全感覺唔到佢存在。而且點郁都唔會移位或者黐埋一舊,唔會敏感痕癢。真真正正一試就愛上,用過真係返唔到轉頭!

之前好多打波嘅同學媽媽話,好多女仔到發育期就放棄唔打波,因為果幾日打波噏住真係好唔舒服。真係會影響表現。聽完我都擔心我個囡大啲點算!而家有PHD柚子衛生巾真係唔洗再驚喇!

  
試過覺得咁好用,即時認真研究佢點解咁正啦!

🌱PHD既吸濕層係用柚子囊纖維造成,冇任何化學物質,#親膚面料,用左好似冇用咁!天然植物纖維比其他材質更舒適,更加唔會敏感痕癢。
  
⛹🏼‍♀ #防漏邊設計 、#舒適透氣、#吸水力強,仲 #點郁都唔會移位。
   

  

🌸而且每片獨立防污防水包裝,袋喺手袋以備不時之需,乾淨衛生。唔會好似舊式包裝。放幾日就爛,浪費之餘最煩係需要時冇得用吖嘛!
  
💕貼心靚靚包裝設計,驟眼睇完全唔知係M巾,拎住去廁所都唔洗再遮遮掩掩,尷尷尬尬咁!
  
🙈袋仔開左仲可以摺返埋,垃圾可以入落去,乾手淨腳,唔再有尷尬場面,成件事溫馨左🤗
  
🌱80%的植物原料,使用後短時間內溶解,連嚟M都可以變得更環保😆😆
試左咁多隻話 #令人返唔到轉頭 嘅品牌,只有佢

🌱PHD柚子衛生巾 ,令我真真正正返唔到轉頭😆😆 

誠意推介俾所有女性。特別係有敏感問題嘅朋友,一定要試!
Ps:今次佢地辦呢個試用活動好成功,成功俾佢收左我呢個忠實粉絲兼長期客戶!老闆,有冇折俾我呀?🤣🤣
唔信真係咁好用? 來來來,又嚟個 #雷囡媽媽開心share , 快啲去參加啦!

 參加送禮活動去呢度

#女性天使PHD天然植物纖維衛生巾

#phd #柚子m巾 #柚子衛生巾 #植物纖維 #親膚面層 #唔怕尷尬 #乾爽舒適 #環保衛生巾 

#POPSTAR #星光博客 #PopStarGlobal #popstarevent2018 
@Popstar

沒有留言:

發佈留言

我的凍齡推介 平衡微生態 Lancôme Génifique 升級版嫩肌活膚系列

  用左Lancôme 小黑瓶好幾年,真係用左會返唔到轉頭!  今次試埋全新 升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX) 再配埋 升級版嫩肌活膚精華 (Génifique小黑瓶)  真係完全感受到皇牌嘅威力。 點解升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED...