2019年1月9日星期三

想要bling bling眼靚住過新年,我揀Ayana Yumi Lash ,即做即靚

  
最近真係好貪靚,冇計啦,真係多左要影相,而就快新年,又要去旅行,
都想自己靚啲㗎嘛!
話說前排見有隻睫毛液做緊特價覺得好抵,即時買來試吓啦!本身仲想同大家分享嘅,
點知用落發覺真係唔得!搽完仲搞到啲睫毛得晒落嚟!癡到一嚿嚿,好核突啊!

(朦豬眼去,bling bling眼走)

 成日都係咁試嚟試去覺得好煩,有朋友介紹下,即時去試做呢個
法國角蛋白美睫品牌Yumi Lash 。
做一次即時見效,效果長達6-8星期。療程唔止令睫毛翹起咁簡單,仲有做埋染色,做完深黑好多,即時覺得濃密左。唔洗用睫毛液已經好靚喇!重點係佢哋用專業嘅模具,做完個孤度好靚,雙眼即時大左
幾百蚊一次,抵過我買兩支睫毛液左試右試啦!而且唔怕成日夾斷晒啲眼睫毛!仲慳好多時間,素顏出街都一樣靚靚

 
我揀Ayana 嘅Yumi Lash ,同舊式電眼睫毛好唔同,首先佢係用法國嘅角蛋白配方,做完有修護嘅效果。以我所知有啲公司用嘅係比較平價嘅產品,韓國或台灣製造嘅。會有阿摩尼亞嘅味道。而Ayana用法國嘅Yumi Lash ,含多種專利成份,唔會有刺激味道,仲有淡淡清香。成份天然,就算唔小心入左眼都唔怕,唔傷眼球。呢點對我嚟講好重要㗎,因為我以前試過做電睫毛,唔小心入左眼, 嗱到隻眼好痛,睇嘢好朦,果次嚇死我呀!以後都唔敢做喇!用落眼嘅錢真係唔好貪平呀!而且Ayana最近做特價,真心覺得物超所值!

Ayana美睫師已考取法國認可證書,唔洗擔心俾人做實驗品,佢地真係好專業。做嘅時候好溫柔,完全唔會痛,只感覺到佢輕微拉扯。做到我差啲瞓左 
佢地仲好細心,留意到我有好多睫毛斷左,仲教左我好多護理嘅方法tim 好好人呀
今次效果真係好好。令到我好心動做埋佢個 #孕睫術 ,令效果更靚,更長效。心動,好唔好行動呢? 大家不妨俾啲意見我吖

今次我做左嘅Yumi Lash角蛋白美睫,詳情如下:
Ayana選用的是 法國角蛋白美睫品牌Yumi Lash
絕對是角蛋白美睫的始創品牌
Yumi Lash 的成本是韓國/ 美國產品的2-3倍
亦是很少公司會用的原因
Yumi Lash專利成分通過 歐盟認證
真正角蛋白配方 
Ayana美睫師已考取法國認可證書
擁有專業資格和技術   
整個Treatment過程大約一小時
可維持8星期左右 
無假無激素,全部都是用自己的原生睫毛
不用加上任何假睫毛而令睫毛瞬間變得豐盈

 
(呢度環境乾淨舒適,衛生好重要㗎!)
———————————————————————-
AYANA
PopStar Global
#法國原廠正貨 #不是韓國產品 #角蛋白美睫 #不是假眼睫毛 #增長眼睫毛 #睫毛增長 #眼睫毛 #電眼睫毛 #眼睫毛增長 #yumilash #AYANA #yumilash #yumilashhk #yumilashhongkong #karetinlash #yumi #lash #eyelashes #lashtint #lashlift #beauty #beautyhk #hkig #POPSTAR #星光博客 #PopStarGlobal #popstarevent2019
Video reference link

沒有留言:

發佈留言

我的凍齡推介 平衡微生態 Lancôme Génifique 升級版嫩肌活膚系列

  用左Lancôme 小黑瓶好幾年,真係用左會返唔到轉頭!  今次試埋全新 升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX) 再配埋 升級版嫩肌活膚精華 (Génifique小黑瓶)  真係完全感受到皇牌嘅威力。 點解升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED...