2018年9月25日星期二

一拖二親子遊 親子diy 整凳仔 仲有得玩波波池



#一拖二親子遊 



今次去左個一拖二都好舒服嘅地方玩👍🏻👍🏻 
趁中秋假期,報左個親子班, DIY整凳仔 ,雷囡s化身鬥木b😆😆 
去之前都好擔心,有一百個擔心... 
擔心我2個敏感b接觸油漆會唔會出粒粒㗎! ...
擔心好大味好臭味!
擔心有毒甲醛!
擔心周圍都係木碎,影響呼呼!
擔心個個小木匠整完凳仔去玩波波池會好污糟....
擔心如果情形惡劣我點帶走小囡?....  

:下刪一百字 

但因為雷大囡一直都好鐘意呢啲DIY,特別係鬥木(屋企所有啲小木櫃、木層架、凳...都係佢整嘅💪🏻)所以見佢咁想去就試下啦!大不了放低錢走人姐!
點知一入到去,「嘩!好靚呀⋯⋯」雷小囡勁興奮咁衝左去波波池。我之前所有擔心都諗多左。




 



因為用無毒顏料,一啲木味油漆味都冇。
而木材已經打磨過,非常光滑,所以都唔會有木碎周圍飛。
而且每個小朋友整完凳仔玩波波池之前都要洗乾淨晒先俾去! 
環境光猛,乾淨衛生。裝修好靚,似去左台灣d小型cafe...好寫意🌷☘️ (聽哥哥啲口音好似係台灣人,不過唔好意思咁八掛😂)


呢度設計好貼心。雖然地方唔大,剛好啱晒我呢啲帶2個小朋友嘅媽媽。可以一邊陪大囡整凳仔,又可以望實小囡自己放電,同時湊2個完全冇問題!
(覺得自己好似超人,陪住個大囡,5分鐘唔夠雷小囡就會叫我,我飛奔去小囡度,隔5分鐘到大囡叫我...飛嚟飛去。勁💪🏻

小木匠大囡整好張凳仔後,2姊妹就一齊油顏色,畫圖案。而因為有波波池喺旁邊,就算好似小囡呢啲坐唔定嘅小朋友都唔怕悶,玩下做下,開開心心就完成喇!



 


 




除左木凳,仲有好多diy手作,有遮、小木琴、小木馬 、搖鼓...大人小朋友都啱㗎,多到數唔晒,樣樣都好想整,下次再去先☺️ 


✅除左小朋友,大朋友都啱㗎!親自做禮物俾朋友就夠晒心思啦!


 

 

多謝晒哥哥姐姐咁耐心嘅教導。希望下次可以再一齊玩啦!



森林動物園
Page : https://www.facebook.com/forestzooworkshop/
地址:觀塘開源道凱源工業大廈3H2
Whatsapp: 64856361

#可愛小木凳 #親子diy #親子活動 #波波池 #playhouse #小木匠 #親子遊 #樂器 #化妝鏡 #木鏡 #小木馬 #筆筒 #生日禮物 

沒有留言:

發佈留言

我的凍齡推介 平衡微生態 Lancôme Génifique 升級版嫩肌活膚系列

  用左Lancôme 小黑瓶好幾年,真係用左會返唔到轉頭!  今次試埋全新 升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX) 再配埋 升級版嫩肌活膚精華 (Génifique小黑瓶)  真係完全感受到皇牌嘅威力。 點解升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED...