2018年9月29日星期六

唔煮飯都有主婦手?又痕又痛又甩皮,想解決?煩左我年幾嘅問題,3日即見效,初體驗分享(上)



困擾左我年幾嘅 #主婦手 發作!終於搵到個方法3日幫我解決左!今個秋冬,我可以繼續享受我嘅 #下廚樂 喇!人生充滿希望喇🤩
主婦手成因:
話說我雙主婦手,由上年雷小囡住院1晚後開始...因為喺醫院不斷洗手,而且本身對醫院果款洗手液好敏感。洗左2日,我雙手出現裂紋,又紅又痛,呢個惡夢就咁開始喇...之後每次煮飯掂到洗潔精又會爛,爛到連iphone都用唔到😭爛到冇晒指紋,開唔到鎖...又痕又痛又甩皮。睇醫生話除非我唔掂水,如果唔係都好難會好...仲聽過有個風趣嘅解決方法,一係就叫你老公請個工人俾你,一係就叫你老公休左你!
唔!掂!水!?作為一個冇請工人姐姐嘅媽媽,有呢個可能嗎?湊住個當時只有一歲嘅bb,唔掂水?唔通換片要帶住手套?定係唔洗手?邊樣好d?當然係2樣都唔得啦!唯有忍痛繼續做,繼續洗手,由對手繼續爛😭
而煮飯就令病情更加嚴重。好彩我的母親大人住得近。日日幫我煮飯洗菜洗碗。見到佢咁辛苦,我都好心痛好過意唔去...有一排唔想佢咁辛苦就餐餐外賣。但係大人就話冇所謂姐,2個囡唔可以㗎嘛!唯有繼續辛苦母親大人,同埋自己戴多啲手套。洗碗都要戴2對。處理食材就買專用嘅手套。瞓覺又搽 cream,再戴住手套瞓。係好辛苦,但總算減輕病情...

所以大家記住,想減輕病情必須要:
*盡量減少濕水。就連刷牙我都戴透明手套,因為牙膏都好刺激。
*買溫和嘅沖涼液代替洗手液。
*煮飯時要戴手套,處理食材要買白色膠果款,綠色位3M嘅,果款註明可以處理食材。同埋內部冇白色粉末,又冇膠味,唔會敏感。
*洗碗要先戴一對透明手套再戴洗碗手套。要隔絕膠手套內層粉末,同物料。
*準備一盒透明手套,$12蚊店一盒100隻,又平又安心
*處理一般家務,拖地,抹塵等要戴手套,就連唔濕水嘅掃地都要戴。因為主婦手已經有傷口,接觸到污糟野就會感染令病情惡化,所以戴手套唔懶得!
*瞓覺要搽cream,再戴手套瞓。

就係咁,24小時搽cream,盡量唔濕水,乜都交晒俾媽媽做,做乜家務都戴手套...咁就捱過左一個漫長嘅秋冬喇!到春天先開始好轉,夏天先用得返 #指紋解鎖功能 .
以為已經事過境遷,點知我雙手好似預測到天氣變化咁,準過天文台,提早俾左個轉季提醒我..我雙手又開始爛喇...唔通美好嘅時光真係過得特別快?又係時候講bye bye? 惡夢又要開始喇?

好灰嘅心情當然要去shopping平衡下,經過萬寧又入去望下,見到隻 #鱷膚油 ,見好多朋友介紹過對bb濕疹好有效,見就轉季就買定枝返屋企,俾我2個濕疹b旁下身。見佢過話主婦手都得,又不妨試下啦,因為之前我都試左不下十款治療主婦手嘅藥膏,連醫生開嘅都冇效。所以對呢隻本來都冇抱太大期望,只係買左順便試埋。夜晚瞓覺前塗左一次,第二朝瞓醒見都有好轉。痕癢減輕左好多,甩皮情況改善。到第三日(即寫文呢刻)一瞓醒,雙手好返8成! 感覺係奇蹟出現喇!! 講緊只係搽左2晚!! 就有咁嘅效果,所以忍唔住要即時同大家分享。 因為開始時冇太大期望,所以都冇影太多相準備。希望大家唔好介意。但睇到個對比真係好明顯。會繼續使用,再同大家分享成果。











如果你或者家人,特別係你最愛嘅媽媽都有呢個問題,就記得留意我之後嘅分享,會再詳細紀錄☺️☺️

俾住少少資料大家睇住先:

產品功效
「正品鱷膚油」以「先舒緩, 後修護」的原理,速效消紅止癢,抑制真菌擴散,加速傷口癒合,重建肌膚屏障抗返發。加上屬自然萃取物,天然無添加、不含類固醇、防腐劑、不加香料、人造色素、不依賴,適合孕婦、幼兒及成人使用。

適用人士
初生嬰幼兒
孕婦及哺乳期女性
主婦手
龜裂脫皮
濕疹
紅熱痕癢
香港腳
起泡滲血
詳細資料可以去官網望下。
https://herbstandard.com.hk/hk/products/detail/crocodile-oil
想知多啲我地嘅 #生活小貼士#簡單食譜#育兒分享#吃喝玩樂#美容#親子遊#親子烹飪 ,快啲Like我地啦😘

Facebook :雷囡媽媽 https://bit.ly/2Nz3xpP
YouTube: https://bit.ly/2x3bYAf
Instagram: https://bit.ly/2NCF0QC
Blog:https://bit.ly/2oWXHRn
相片相片相片相片相片
30/9/2018
6 張相片 - 查看相簿

沒有留言:

發佈留言

我的凍齡推介 平衡微生態 Lancôme Génifique 升級版嫩肌活膚系列

  用左Lancôme 小黑瓶好幾年,真係用左會返唔到轉頭!  今次試埋全新 升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX) 再配埋 升級版嫩肌活膚精華 (Génifique小黑瓶)  真係完全感受到皇牌嘅威力。 點解升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED...