2019年6月6日星期四

最舒適的身體檢測 無痛身體檢查 安坐一小時就有一份最詳細的健康報告

未提供相片說明。

圖像中可能有1 人、坐下和室內

以前聽爸爸講去做身體檢查嘅慘況,特別係腸鏡、胃鏡...(做過嘅朋友先會明)當時聽到我都好心痛。所以我一直都唔敢做身體檢查。
圖像中可能有1 人、室內


而家科技發達,唔洗再受苦,可以好簡單舒服咁,坐喺度就可以做到全身檢查,真係幸福好多。
前排我去咗康和樂,用佢哋一部最新嘅儀器去做一個身體檢測。喺一個完全冇痛苦嘅狀態之下,去做一個準到我嘩嘩聲嘅身體檢查。
圖像中可能有1 人、坐下和室內


感覺就好似坐喺度睇咗一齣戲,呢齣戲就係我身體嘅紀錄片。從骨骼、經絡、神經、內臟,甚至乎細胞同所有器官都檢查到。 而且仲 check 到對咩敏感。一開始我都半信半疑,因為覺得成件事太神奇,而且好疑惑,點解一個咁好嘅檢測方式係香港咁少地方有呢?
圖像中可能有1 人、特寫

但到最後睇結果嘅時候我呆左....個報告指出我身體需要解決嘅問題,連我對塵同棉敏感都check到。
仲有一項細微到我已經忘記咗嘅問題。大家唔好笑我,佢竟然check到我最急切處理嘅牙齒係問題! 係,冇錯,我真係有一隻牙已經蛀到非常嚴重嘅程度,而且亦曾經影響到三叉神經痛,痛嘅程度真係直迫生仔咁痛!痛到我一日打咗三支麻醉針先捱得過...
好慶幸報告指出我大部分正常,只有少許小毛痛,感恩 !
如果你都有對呢個 #無痛楚身體檢查 有興趣,可以上佢地page了解下!
未提供相片說明。


沒有留言:

發佈留言

我的凍齡推介 平衡微生態 Lancôme Génifique 升級版嫩肌活膚系列

  用左Lancôme 小黑瓶好幾年,真係用左會返唔到轉頭!  今次試埋全新 升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX) 再配埋 升級版嫩肌活膚精華 (Génifique小黑瓶)  真係完全感受到皇牌嘅威力。 點解升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED...