2019年3月19日星期二

我最愛嘅優質木制玩具 Plan Toys ,反斗城做緊特價呀!快啲入貨啦!

 
http://www.facebook.com/luiluimamak/videos/2210194872632409/
話說早幾日趁玩具反斗城做特價,提早買左份兒童節禮物俾雷囡s (根本係搵藉口,根本係媽媽自己勁鐘意)
我對實木玩具情有獨鍾,因為木制玩具手感好好,又冇難聞嘅塑膠味,而且摸落唔會冷冰冰,俾bb更親切嘅觸感。
但奈何市面上嘅木制玩具質量參差。所以我一定會嚴選過先買俾我最愛嘅雷囡s。市面上有啲差嘅木制玩具,真係好危險,有木碎、甲醛、邊沿仲有木刺...果啲真係送都唔要!有啲媽媽會擔心,木制玩具會唔會好易發霉? 如果優質實木就絕對唔會!蔗渣板就會囉!

 所以我鐘情PlanToys , 因為Plan Toys 真係用非常優質嘅實木造成,而且用料非常安全,用橡木經高溫處理,而顏色仲係用食用顏色。。小朋係成日放玩具入口,安全真係好重要㗎嘛!而且每款PlanToys嘅玩具,都符合 #蒙特梭利 #學前教學 理念。令小朋友邊玩邊學習。

因為雷囡s都特別鐘意拆野 所以我揀左呢款積木工程套裝。家姐從小都鐘意組裝類玩具。所以佢專注力特強。而阿妹鐘意拆野,暫時只知佢破壞力極強! 呢款就啱晒佢地喇! 一個砌,一個拆。perfect match
Plan Toys 仲有好多款玩具,適合不同年齡幼兒階段。我真心推介,原因好簡單:
  
Plan Toys
優質實心橡木、經高溫高壓而成。防蟲防霉。
邊沿位打磨手工非常好,絕無木碎、唔會整親手!
食用級顏料、不易敏感。無甲醛、仲有淡淡木香味!
配合蒙特梭利早教理念,提升佢地 手眼協調、認知能力、智力發展、手腳協調、平均能力。
玩具設計簡單而有趣。有趣嘅外觀吸引佢玩之餘,簡單嘅設計可以俾小朋友更多想像發揮空間。而且照顧到唔同年齡啲學前階段所需。
雷囡s每次見到plan toys 都心心眼,媽媽其實都好想買晒返屋企創造一個 PlanToys Story

 趁而家反斗城仲做緊特價到4月8號!
大家快啲去睇下啦。
http://www.plantoys.com
PlanToys Hong Kong
Little Popstar Channel
#PlanToysHongKong #WoodenToys #PlanToys #Plantoystory #SustainablePlay #早期教育 #蒙特梭利 #認知能力 #智力發展 #實木 #教育玩具 #玩具 #積木 #面試玩具 #幼稚園 #幼兒玩具 #益智玩具 #玩具反斗城 #特價 #到4月8日 #PopStarGlobal #POPSTAR #littlepopstarchannel
#星光博客 #網紅BB #popstarevent2019
 
想知多啲我地嘅 #生活小貼士#簡單食譜#育兒分享#吃喝玩樂#美容#親子遊#親子烹飪 ,快啲Like我地啦!
 

沒有留言:

發佈留言

我的凍齡推介 平衡微生態 Lancôme Génifique 升級版嫩肌活膚系列

  用左Lancôme 小黑瓶好幾年,真係用左會返唔到轉頭!  今次試埋全新 升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX) 再配埋 升級版嫩肌活膚精華 (Génifique小黑瓶)  真係完全感受到皇牌嘅威力。 點解升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED...