2018年8月28日星期二

升小一媽媽們最擔心的校內情況。看似微不足道嘅小事情


今日我返學校參加小一入學分享會,幫手做義工上台同大家分享幾句。當提到升小一要注意嘅一啲小事情,見在場家長反應都唔錯,所以想喺呢度同大家分享下一啲小經驗。
知道各位偉大嘅媽媽都已經準備好晒開學用品,文具、校服、水樽等一切所需。但有啲小小嘅校內情況可能各位小一媽媽未必知道嘅。
首先講下自理問題:
去洗手間🚾
好多同學仔幼稚園時去排洗一定有老師同姨姨跟住,幫手洗手,沖廁。但小學係唔會有姨姨幫手㗎!所以各位媽媽一定要教識小朋友點樣去洗手間。
女孩子最令我擔心就係要坐座廁。媽媽們都一定明白。個個都係小朋友,未必會識得用到廁所好乾淨。經常有廁板濕晒嘅情況。所以我會叫個囡盡量用蹲廁!因為出街媽媽們會幫手清潔好。但叫小朋友自己清潔真係好唔放心。所以如果學校有蹲廁就叫阿囡盡量用啦!
男孩子方便好多,但聽過好多情況,小朋友唔識拉褲鍊。或
者拉得唔好,夾住件衫甚至其他更尷尬嘅都聽過。大家唔好笑呀!真係聽過唔少㗎!因為幼稚園通常係橡筋褲頭。所以佢地唔識都唔出奇!

另外講下小息。有好多媽媽都擔心小朋友返到學校唔夠飽,會帶好多零食俾佢地小息食。但小朋友放學仲係好似成日冇食飯咁,話好肚餓。跟住又會諗,係咪啲野食俾人搶晒呀? 係咪學校唔夠飯俾你食呀? 當然呢啲情況唔可以話冇機會出現,但以我了解,最大原因反而係帶得零食太多!點解? 其實好簡單,小朋友小息時食左咁多零食,到午餐時間咪食少左飯囉,到放學自然就超餓啦!當家長見到佢地咁餓,就問佢地係咪午餐唔夠飽。單純又天真嘅小一生,通常都只會簡單答你:「係呀!」而唔會好詳細咁話你知其實佢小息食太多所以午餐食唔落㗎嘛!(媽媽,呢點你懂的!)
另外有一點都好想同各位家長分享。除左擔心佢餓所以帶零食之外。知道好多家長都好想小朋友可以快啲同同學仔打好關係。所以會準備多啲零食俾佢地同小朋友分享。學習分享當然係好事啦,但如果「分享」拿捏得唔好。就反而變左帶零食返學校「收買」朋友。呢個情況經常發生。除左聽過好多唔同學校媽媽們分享之外。我自己都見過。有啲小朋友日日攞住一大袋糖果(目測2磅左右)唔係「請」同學食。而係有要求嘅條件交換。當然小朋友嘅世界仲未知呢個事情嘅嚴重性啦!但如果要用食物去交換友情,大家覺得呢啲係「友情」嗎?而小朋友會為左粒糖聽指令,咁慢慢又會變成點?結果留俾大家想像。
另外就係小一經常聽到嘅係:「今日阿邊個搶左我啲野食」「今日突然冇人同我玩我好唔開心」好多時源頭其實都係因為媽媽們一開始俾好多零食小朋友。到後來慢慢覺得日日咁帶幾十蚊野唔係辦法。或者覺得應該都「買」夠朋友。突然帶少左零食就會有咁嘅後果...請三思!
所以成日都話小朋友嘅世界,大人盡量唔好介入太多,其實佢地有自己最單純嘅交朋友方式。請唔好令佢地嘅純真世界咁快變質。

費事太長氣😆希望大家唔好介意我分享呢啲咁微不足道嘅小事啦⋯⋯

祝各位小一新生可以日日開開心心上學去。

各位有升小一嘅問題都可以去我Facebook Page 一齊交流一下㗎☺️

Facebook page : 雷囡媽媽 https://www.facebook.com/pg/luiluimamak
YouTube: Luiluimamak https://youtube.com/results?q=luiluimamak
Instagram: https://www.instagram.com/luiluimama/



沒有留言:

發佈留言

我的凍齡推介 平衡微生態 Lancôme Génifique 升級版嫩肌活膚系列

  用左Lancôme 小黑瓶好幾年,真係用左會返唔到轉頭!  今次試埋全新 升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX) 再配埋 升級版嫩肌活膚精華 (Génifique小黑瓶)  真係完全感受到皇牌嘅威力。 點解升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED...