2019年5月23日星期四

減齡神器 Exideal LED 家用美容機

   
最近試用左 Exideal LED 家用美容機。呢部機其實之前已經有聽朋友講過好好。 一早都想買嚟試下。但係當時只有日本有得賣,而且個插頭香港唔啱用,要加 個火牛變壓器,嘩!又貴又大嚿...放棄啦!機會終於比我等到啦,而家香港已經引入左呢部日本製造嘅 Exideal LED 家用 美容機,仲要係香港三腳插。唔需要擔心轉插問題啦!

    
Exideal LED 採用高功率 LED,可媲美美容院級數既脈衝波照射技術。有 10 個 mode 俾你選擇。美白淡斑、T 位控油、青春期痘痘、去皺緊致,收毛孔同埋保 濕。大部分肌膚問題都解決到。

  
面積夠大,照射位置更全面! 而且鏡底,光源可直射加上反射,功效加倍。

我年紀唔細喇,01/02mode 就啱晒我, 可以緊緻去皺。用一次已經見到有效 果! 做機前皺紋量同做左之後數量一比!嘩!真係嚇親!估唔到咁快見效。功 效好神奇呀!
  呢部機就真係啱晒我哋又貪靚又忙嘅香港人啦! 每日五至十二分鐘,閉目養 神,可以舒緩眼睛疲勞之餘,又可以幫皮膚差叉電。即時精神返晒添!  

而家仲有讀者優惠,訂購時輸入 Discount code: luiluimama 就有9折優惠㗎喇!
詳情請參閱以下網址: http://bit.ly/2HssO0X
Amusmart
#asmamusmart #beautydevice #exideal #Exidéal #Exidéal港澳代理 #homebeautysalon #LEDbeautytherapy

#美顏聖品 #家用美顏神器 #達至美容院效果 #日本熱賣 #小紅書爆紅 #網紅極力推介

沒有留言:

發佈留言

我的凍齡推介 平衡微生態 Lancôme Génifique 升級版嫩肌活膚系列

  用左Lancôme 小黑瓶好幾年,真係用左會返唔到轉頭!  今次試埋全新 升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX) 再配埋 升級版嫩肌活膚精華 (Génifique小黑瓶)  真係完全感受到皇牌嘅威力。 點解升級版嫩肌活膚眼霜 (ADVANCED...